Kto szuka:
Klient portalu Praca.pl
Stanowisko:
Technik Farmaceutyczny / Stażysta
Lokalizacja:
Rumia
pomorskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Opis stanowiska
- Praca w dużym zespole i bezpośredni kontakt z Pacjentami.
- Jako ekspert decydujesz o czasie poświęconym na każdego Pacjenta i dobierasz odpowiednie metody leczenia.
- Dostęp do szerokiej gamy leków, w tym nowości farmaceutycznych.
- Apteki wyposażone w szyby ochronne.
- Innowacyjność: firma otwarta na zmiany i wprowadzanie nowości.
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania
- Wykształcenie farmaceutyczne.
- Czynne prawo wykonywania zawodu.
Firma oferuje:
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie.
- Programy relokacji.
- Szkolenia.
- Karta sportowa.
- Prywatna opieka medyczna.
- Ubezpieczenie.
- Kursy językowe.
- Program poleceń pracowniczych.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »
Oferta pochodzi z serwisu
Sprawdź oferty na podobne stanowiska
Główny Urząd Statystyczny poinformował, że w kwietniu 2025 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie było o 9,3% wyższe r/r i wyniosło 9045,11 zł brutto.
Kontrowersje dotyczące przepisów wprowadzających zakaz spędzania 45-godzinnego odpoczynku kierowcy w kabinie pojazdu nie są żadnym w nowym. Dyskusja i spory na ten temat trwają od blisko dwóch dekad. W przyjętym w 2020 r. Pakiecie ...
Każda ucząca się osoba, aż do ukończenia 26. roku życia jest ubezpieczona zdrowotnie, czyli może korzystać z bezpłatnej opieki medycznej. Najczęściej do ubezpieczenia zdrowotnego jest zgłaszana przez rodziców. ZUS zwraca jednak uwagę ...
W ostatnich latach wzrosło zainteresowanie widełkami płacowymi w ogłoszeniach o pracę. Dzięki nim kandydaci mogą zweryfikować własne oczekiwania finansowe jeszcze przed, często wieloetapowym, procesem rekrutacji. Jest to także element ...
Trwa sezon na pracę sezonową. Wiele osób korzysta z tej formy zgromadzenie dodatkowych oszczędności i zdobycia doświadczenia w rożnych branżach. Dla uczniów i studentów to często pierwsze zetknięcie z rynkiem pracy w ogóle. Eksperci HR ...