Kto szuka:
BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna
Stanowisko:
inspektor
Lokalizacja:
Poznań
wielkopolskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Poznaniu
Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
inspektor do spraw administracyjno-finansowych w Powiatowym Inspektoracie Weterynarii w Poznaniu Zespół do spraw administracyjno-finansowych
60-166 Poznań ul. Grunwaldzka 250
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- przyjmowanie, sprawdzanie pod względem formalnym, rachunkowym rozliczeń dotyczących zobowiązań z tytułu chorób zakaźnych zwierząt
- przyjmowanie, sprawdzanie pod względem formalnym, rachunkowym rozliczeń lekarzy wolnej praktyki dotyczących chorób zakaźnych zwierząt
- prowadzenie ewidencji księgowych zobowiązań i uzgadnianie ich z kontami księgi głównej
- przygotowywanie sprawozdań i raportów na potrzeby wewnętrzne oraz dla instytucji zewnętrznych
- współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS, NBP)
- przygotowywanie przelewów bankowych
- potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami
- wysyłanie upomnień, kierowanie spraw do komornika lub sądu
- prowadzenie ewidencji środków trwałych, pozostałych środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych
- właściwe przyjmowanie i załatwianie spraw i interesantów
- usprawnianie organizacji i form pracy
- bieżące zaznajamianie się z nowo ukazującymi się aktami prawnymi dotyczącymi prowadzenia spraw
- tworzenie dokumentu polecenia księgowania (PK) w oparciu o plan kont PIW Poznań
- reprezentowanie interesów PIW Poznań przed organami kontroli
- wykonywanie innych prac zleconych przez Głównego Księgowego i PLW
Warunki pracy
Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 07:00-15:00. Praca biurowa z użyciem monitora ekranowego wykonywana 8 godz. dziennie na terenie Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Poznaniu. Praca lekka, mały wydatek energetyczny. Budynek przystosowany dla osób niepełnosprawnych (bariery, winda, podjazd)
Inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Oferty otrzymane lub uzupełnione po terminie (nie będą rozpatrywane) decyduje data wpływu oferty do urzędu. Kandydaci zakwalifikowani do naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o jego terminie. Po zakończeniu naboru oferty osób nie zatrudnionych zostaną zniszczone.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
niezbędne
wykształcenie: średnie średnie ekonomiczne
doświadczenie zawodowe/staż pracy
co najmniej 4 lata doświadczenia zawodowego
pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość programów finansowo- księgowych, Symfonia, Probit, Płatnik
- biegła znajomość pakietu MS Office, Excel, Word.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe
- znajomość przepisów weterynaryjnych administracji publicznej
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- świadectwo ukończenia szkoły średniej
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Dokumenty należy złożyć do: 2025-08-06
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Powiatowy Inspektorat Weterynarii
ul.Grunwaldzka 250
60-166 Poznań
pok. nr 35
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »