eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy ZabłudówSEKRETARZ GMINY

Kto szuka:

Centralna Baza Ofert Pracy

Stanowisko:

SEKRETARZ GMINY

Lokalizacja:

Zabłudów

podlaskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Numer oferty: StPr/25/1659


Obowiązki:

Zakres obowiązków sekretarza gminy:
1.organizowanie i koordynowanie prac urzędu, w tym tych związanych z planowaną czasową zmianą siedziby Urzędu Miejskiego w Zabudowie w związku z generalną przebudową budynku obecnej siedziby,
2.prowadzenie spraw związanych z zadaniami Gminy jako organu prowadzącego przedszkole i szkoły, z wyłącznie dowożenia uczniów do szkół i pomocy materialnej uczniów, w tym:
- prowadzenie spraw związanych z realizacją obowiązku szkolnego i obowiązku nauki,
- prowadzenie spraw związanych dofinansowaniem kosztów kształcenia młodocianych pracowników,
3.zapewnienie sprawnego funkcjonowania urzędu poprzez nadzór nad organizacją pracy oraz realizacją polityki kadrowej,
4.prowadzenie spraw związanych z organizacjami pozarządowymi i podmiotami o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i wolontariacie m.in. przygotowanie programu współpracy z organizacjami pozarządowymi, przygotowanie i przeprowadzenie otwartego konkursu ofert na realizację zadań publicznych,
5.opracowywanie projektów regulaminów, zarządzeń oraz aktów wewnętrznych,
6.nadzór nad przestrzeganiem instrukcji kancelaryjnej oraz przepisów dotyczących ochrony danych osobowych i bezpieczeństwa informacji,
7.pełnienie funkcji koordynatora kontroli zarządczej,
8.prowadzenie kontroli wewnętrznych w urzędzie i jednostkach organizacyjnych,
9.współudział w opracowywaniu projektów, strategii, raportów, programów i planów gminnych,
10.nadzorowanie i koordynowanie spraw związanych z prowadzeniem Biuletynu Informacji Publicznej, w tym realizacją zadań wynikających z ustawy o dostępie do informacji publicznej,
11.nadzór nad obsługą organizacyjną Rady Miejskiej i komisji,
12.nadzorowanie zadań związanych z przygotowaniem i przeprowadzaniem wyborów, referendów, spisów powszechnych,
13.prowadzenie rejestru upoważnień i pełnomocnictw,
14.wykonywanie innych zadań zleconych przez Burmistrza w ramach odrębnych upoważnień.



Wymagania:Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania:

  • Wymagania niezbędne:1) obywatelstwo polskie;2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;4) brak przynależności do partii politycznej;5) nieposzlakowana opinia;6) co najmniej 4 letni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2, ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135) w tym co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w tych jednostkach lub posiadanie co najmniej czteroletniego stażu pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach o których mowa w art. 2 ww. ustawy oraz co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w innych jednostkach sektora finansów publicznych;7) wykształcenie wyższe w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym i nauce, o profilu umożliwiającym wykonywanie obowiązków sekretarza gminy;8) znajomość regulacji prawnych z zakresu m.in.: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o finansach publicznych, ustawy prawo zamówień publicznych, ustawy o dostępie do informacji publicznej, bezpieczeństwa informacji, ochrony danych osobowych, ustawy prawo oświatowe i Karta Nauczyciela.Wymagania dodatkowe:1) bardzo dobra znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej,2) umiejętność stosowania i interpretacji przepisów prawa, analitycznego myślenia, samodzielnego podejmowania decyzji, sprawnej organizacji i planowania pracy, skutecznej komunikacji,3) wysoka kultura osobista,4) odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu,5) dyspozycyjność,6) znajomość systemów elektronicznego zarządzania dokumentacją (EZD),7) znajomość zasad obsługi kadrowej i płacowej pracowników jst,8) znajomość zasad funkcjonowania jednostek systemu oświaty,9) znajomość zasad funkcjonowania archiwów zakładowych,10) przeszkolenie z zakresu: a) zarządzania zasobami ludzkimi, w tym dokonywania ocen pracowniczych,b) kontroli zarządczej,c) bezpieczeństwa informacji,d) zamówień publicznych,11) prawo jazdy kat. B.


Miejsce pracy: Rynek 8, 16-060 Zabłudów, powiat: białostocki, woj: podlaskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny

Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty:1) list motywacyjny z uzasadnieniem ubiegania się o stanowisko sekretarza gminy,2) CV z podaniem danych do kontaktu, tj. numeru telefonu lub adresu e-mail,3) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie wzór na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Zabłudowie (BIP) w zakładce Oferty pracy,4) kserokopia dyplomu potwierdzającego posiadanie wykształcenie wyższego,5) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadany staż pracy,6) oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,7) oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,8) oświadczenie kandydata o posiadanym obywatelstwie,9) oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym,10) oświadczenie o braku przynależności do partii politycznej,11) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych na podstawie ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych nr 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r., zgodnie z załączonym wzorem na stronie Biuletynu Informacji Publicznej UrzęduMiejskiego w Zabłudowie (BIP) w zakładce Ofert pracy,12) kserokopie zaświadczeń/certyfikatów o ukończonych kursach, szkoleniach, dodatkowych uprawnieniach.Dokumenty aplikacyjne muszą być podpisane czytelnie. Brak podpisu lub któregokolwiek z wymaganych dokumentów skutkuje odrzuceniem oferty. Jeżeli kandydat składa kopie dokumentów, powinny być one potwierdzone za zgodność z oryginałem, przy czym poświadczenie może być dokonane przez kandydata. Warunki pracy na stanowisku:1) praca administracyjno-biurowa, przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin,2) narzędzia pracy komputer, sprzęt biurowy;3) wynagrodzenie zgodne z regulaminem wynagradzania pracowników samorządowych Urzędu Miejskiego w Zabłudowie.UWAGA!Od sierpnia 2025 r. planowana jest czasowa zmiana siedziby Urzędu Miejskiego w Zabłudowie związana z przebudową budynku, w którym obecnie znajduje się siedziba Urzędu.Miejsce i termin złożenia dokumentów:Wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Zabłudowie ul. Rynek 8 w godzinach pracy urzędu lub przesłać pocztą na adres: Urząd Miejski w Zabłudowie, ul. Rynek 8, 16-060 Zabłudów. Oferty należy umieścić w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Nabór na stanowisko sekretarza gminy.Termin składania dokumentów: do dnia 28 lipca 2025 r. do godz. 16.00. Decyduje data wpływu oferty do urzędu. Oferty, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.Informacje dodatkowe:1) Informacja wynikająca z art. 13 ust.2 pkt 4b ustawy o pracownikach samorządowych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia: wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Zabłudowie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wyniósł poniżej 6%.2) Osoby spełniające wymogi formalne zostaną zaproszone telefonicznie na rozmowę kwalifikacyjną w Urzędzie Miejskim w Zabłudowie, ul. Rynek 8. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na BIP Urzędu Miejskiego w Zabłudowie w zakładce Oferty pracy oraz na tablicy ogłoszeń urzędu. 3) Realizując obowiązek informacyjny dotyczący procedury zgłoszeń wewnętrznych, zgodnie z art. 24 ust. 6 ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów (Dz. U. poz. 928) informuję, że wewnętrzna procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych jest określona w Regulaminie dotyczącym przyjmowania zgłoszeń wewnętrznych oraz podejmowania działań naprawczych (Zarządzenie nr 45/2024 Burmistrza Zabłudowa z dnia 10 września 2024 r.).4) Nabór przeprowadzi komisja konkursowa, która po przeprowadzeniu wstępnej selekcji formalnej i merytorycznej zaprosi kandydatów dopuszczonych do drugiego etapu, tj. na rozmowę kwalifikacją. O terminie i miejscu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie.Klauzula informacyjna:Na podstawie art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej RODO, informuję, że:a) administratorem Pana/i danych osobowych jest Burmistrz Zabłudowa z siedzibą w Zabłudowie, przy ulicy Rynek 8,b) z Inspektorem Ochrony Danych można się skontaktować drogą mailową: iod@zabludow.pl,c) Pana/i dane osobowe przetwarzane będą dla potrzeb rekrutacji - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz na podstawie ustawy o pracownikach samorządowych art. 4, 11, 13, Kodeksu pracy art. 22 § 1 oraz na podstawie zgody (w przypadku jej wyrażenia),d) pozyskane dane związane z naborem będą przechowywane przez okres 2 lat w przypadku zawarcia z Panią/Panem umowy o pracę. W przypadku gdy nie dojdzie do zatrudnienia, Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres naboru. Po spełnieniu celu, dla którego dane zostały zebrane, mogą być Pani/Panu zwrócone lub zostaną zniszczone;e) odbiorcami Pana/i danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie osobnych przepisów.f) Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej,g) posiada Pan/i prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie.h) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego jakim jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych 00-193 Warszawa ul. Stawki 2, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie dotyczących Pani/Pana danych osobowych dokonywane jest z naruszeniem przepisów RODO;i) podanie przez Panią/Pana danych osobowych wskazanych w ogłoszeniu o naborze wynika z przepisów prawa określonych w pkt. c, a w pozostałym zakresie jest dobrowolne. Niepodanie danych wynikających z przepisów skutkuje brakiem możliwości udziału w naborze;j) Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Adres www: http://umzabludow.wrotapodlasia.pl


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy infopraca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2025-07-22

do końca oferty: 60 dni

pracodawca: Centralna Baza Ofert Pracy

branże: Administracja publiczna

aplikuj

Praca - wiadomości i porady

Pojawił się najnowszy raport Gi Group "Wynagrodzenia w produkcji i logistyce: stanowiska niższego i średniego szczebla". Opracowanie rzuca światło nie tylko na zarobki pracowników, ale również wskazuje na problemy, którym muszą stawiać ...

W 2025 roku Święto Narodowe Trzeciego Maja przypada w sobotę. Zgodnie z Kodeksem pracy każde święto występujące w dniu innym niż niedziela obniża wymiar czasu pracy o 8 godzin. W konsekwencji pracodawcy zobowiązani są odpowiednio ...

W 2025 roku Polacy będą mieli okazję skorzystać nie tylko z ustawowych dni wolnych od pracy, których będzie 14, ale także z urlopów wypoczynkowych gwarantowanych przez Kodeks pracy, dodatkowych urlopów okolicznościowych, a także świąt ...

Kontrowersje dotyczące przepisów wprowadzających zakaz spędzania 45-godzinnego odpoczynku kierowcy w kabinie pojazdu nie są żadnym w nowym. Dyskusja i spory na ten temat trwają od blisko dwóch dekad. W przyjętym w 2020 r. Pakiecie ...

Główny Urząd Statystyczny poinformował, że w styczniu 2025 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie było o 9,2% wyższe r/r i wyniosło 8482,47 zł brutto.