eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy OpoleSpecjalista ds. Obsługi Klienta – język niemiecki

Kto szuka:

Concentrix

Stanowisko:

Specjalista ds. Obsługi Klienta – język niemiecki

Lokalizacja:

Opole

opolskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Twoje zadania:
  • Profesjonalna obsługa klientów przez telefon, chat oraz e-mail, z dbałością o pozytywne relacje.
  • Szczegółowa dokumentacja kontaktów w systemie CRM, zapewniająca płynność i skuteczność działania.
  • Aktywna współpraca w zespole w celu podnoszenia jakości obsługi i efektywnego rozwiązywania zgłoszeń.

Wymagania stawiane pracownikowi:

Wymagania:
  • Minimum rok doświadczenia w obsłudze klienta lub call center.
  • Biegła znajomość języka niemieckiego (poziom C1) oraz dobra znajomość języka angielskiego (B2).
  • Wysoka kultura osobista, odporność na stres i profesjonalizm w kontaktach z klientem.
  • Dokładność, świetna organizacja pracy i kreatywne podejście do rozwiązywania problemów.
Mile widziane:
  • Znajomość branży motoryzacyjnej, szczególnie marek premium.
  • Doświadczenie w pracy z systemami CRM.

Firma oferuje:

Oferujemy:
  • Wygodną pracę w 100% zdalną – bez dojazdów i biurowych ograniczeń.
  • Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę z atrakcyjnym wynagrodzeniem.
  • Kompleksowe szkolenia i możliwość rozwoju w branży motoryzacyjnej.
  • Pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, kafeteria MyBenefit.
  • Stałe wsparcie zespołu i opiekuna w codziennych wyzwaniach.

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy praca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2025-07-22

do końca oferty: 7 dni

pracodawca: Concentrix

branże: Sprzedaż

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej pracuje nad rozporządzeniem, którego celem jest uregulowanie przepisów w zakresie temperatur i zwiększenie bezpieczeństwa pracowników. Proponowane zmiany omawiają eksperci Koalicji Bezpieczni ...

Zawodami przyszłości nazywa się przede wszystkim te profesje, które na przestrzeni nadchodzących lat będą mieć największy potencjał rozwojowy, co związane jest m.in. z ich powiązaniem z rozpędzonym do granic możliwości postępem ...

W wakacje wszystko zwalnia. Także aktywność zawodowa wyhamowuje. Część pracowników wykorzystuje urlopy wypoczynkowe, więc wydawać by się mogło, że nie jest to dobry czas na szukanie nowej pracy. Jednak zdaniem ekspertów z Manpower ...

Branża IT przechodzi burzliwy okres zmian. Spowolnienie gospodarcze, niestabilna sytuacja polityczna, a przede wszystkim skokowy rozwój technologii spowodowały, że rynek IT utracił jedną ze swych ważnych cech - pewność zatrudnienia. Obecne ...

Zostać czy zmienić? To pytanie zadaje sobie wielu pracowników. W 2017 roku, na podstawie dane z Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń przeanalizowaliśmy progresję wynagrodzeń osób często zmieniających pracę oraz tych, którzy byli lojalni ...