eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Opole › Kasjer/ kasjerka w markecie budowlanym

Kto szuka:

Jobman Group Sp. z o.o.

Stanowisko:

Kasjer/ kasjerka w markecie budowlanym

Lokalizacja:

Opole

opolskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:


OBOWIĄZKI

  • obsługa kasy fiskalnej oraz terminalu płatniczego
  • obsługa klienta zgodna ze standardami firmy
  • dbanie o czystość stanowiska kasowego
  • prawidłowe rozliczanie pieniędzy


WYMAGANIA

  • wysoka kultura osobista
  • dyspozycyjność
  • komunikatywność oraz odpowiedzialność
  • umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy.

OFERUJEMY

  • umowę o pracę tymczasową
  • stawkę 28zł brutto/h
  • pracę według grafiku miesięcznego
  • dodatek za pracę niedzielę w wysokości 20 zł brutto do każdej rozpoczętej godziny
  • pełnopłatne szkolenia kasjerskie
  • możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego
  • obsługę administracyjną on-line - dostęp do konta, dzięki któremu wszystkie formalności są załatwiane bez konieczności wychodzenia z domu
  • liczne konkursy dla pracowników z możliwością wygrania atrakcyjnych nagród

DODATKOWE INFORMACJE

Aplikacje powinny zawierać klauzulę: 'Na podstawie art. 7 ust. 1 RODO oświadczam, iż wyrażam zgodę na przetwarzanie przez administratora, którym jest Jobman Group Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, ul. Bociana 22a, 31-231 Kraków moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procedury rekrutacji na oferowane stanowisko. Mając na względzie, iż oferta dotyczy wykonywania pracy tymczasowej na rzecz pracodawcy użytkownika, którym jest klient Administratora, rozumiem i akceptuję fakt iż celem przeprowadzenia rekrutacji niezbędnym jest udostępnienie moich danych temu pracodawcy użytkownikowi.'


Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy infopraca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2024-03-13

do końca oferty: 15 dni

pracodawca: Jobman Group Sp. z o.o.

branże: Obsługa klienta / Call center

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady

  • Premie zwiększają zaangażowanie pracowników - mit czy prawda?

    Premie zwiększają zaangażowanie pracowników - mit czy prawda?

    Jaki powinien być idealny system premiowy? Przede wszystkim powinien angażować pracowników i zwiększać ich produktywność. Gdy już to wiemy, musimy się zastanowić, czy premiowanie jest w ogóle w stanie takie cele spełniać. Jak się ...

  • GUS: średnia krajowa w I 2024 wyższa o 12,8% r/r

    GUS: średnia krajowa w I 2024 wyższa o 12,8% r/r

    Główny Urząd Statystyczny poinformował, że w styczniu 2024 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie było o 12,8% wyższe r/r i wyniosło 7768,35 zł brutto. Względem grudnia 2023 r. przeciętne miesięczne wynagrodzenie brutto było wyższe ...

  • 7 błędów popełnianych na Linkedin. Czy też je robisz?

    7 błędów popełnianych na Linkedin. Czy też je robisz?

    Prowadzenie profilu na LinkedIn może być kluczowe dla sukcesu zawodowego managerów, jednak wiele z nich popełnia błędy, które mogą ograniczyć ich efektywność i wpływ na platformie. Oto kilka najczęstszych z nich.

  • Od 1 kwietnia wyższe odszkodowanie za wypadek przy pracy

    Od 1 kwietnia wyższe odszkodowanie za wypadek przy pracy

    Od 1 kwietnia wzrośnie wysokość jednorazowego odszkodowania z tytułu wypadku przy pracy i chorób zawodowych - zwraca uwagę Zakład Ubezpieczeń Społecznych. Za każdy procent stałego lub długotrwałego uszczerbku na zdrowiu ubezpieczony ...

  • Co jest ważne dla pracodawców podczas rekrutacji?

    Co jest ważne dla pracodawców podczas rekrutacji?

    41% polskich pracodawców przy wyborze kandydata zwraca uwagę na jego poczucie odpowiedzialności i rzetelności, a 37% wskazuje na umiejętność komunikacji, współpracy i pracy zespołowej. Dla 32% firm ważna jest kreatywność talentów. Jak ...