Kto szuka:
Concentrix
Stanowisko:
Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta
Lokalizacja:
Opole
opolskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
- Obsługa klientów telefoniczna, przez chat i e-mail.
- Dokumentacja interakcji w systemie CRM.
- Współpraca z zespołem na rzecz lepszej jakości obsługi.
Wymagania stawiane pracownikowi:
- Doświadczenie w obsłudze klienta lub w call center (min. 1 rok).
- Biegłość w języku niemieckim (C1) i angielskim (B2).
- Zdolności interpersonalne, takty i opanowanie.
- Precyzja, dobra organizacja pracy.
- Umiejętności rozwiązywania problemów i kreatywność.
- Doświadczenie w branży motoryzacyjnej.
- Znajomość systemów CRM.
Firma oferuje:
- Możliwość pracy zdalnej.
- Konkurencyjne wynagrodzenie.
- Szkolenia z branży motoryzacyjnej.
- Pakiet benefitów (platforma MyBenefit, ubezpieczenie, opieka medyczna).
- Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę.
- Wsparcie lidera zespołu.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »
Oferta pochodzi z serwisu
Sprawdź oferty na podobne stanowiska
25 marca br. upłynęło 6 miesięcy obowiązywania ustawy o ochronie sygnalistów. Jak można się było spodziewać, nowe przepisy wzbudzały wiele wątpliwości i to zarówno wśród pracowników, jak i ich pracodawców. Praktyka pokazuje że do ...
Pojawiła się kolejna porcja informacji pochodzących z najnowszego raportu Grafton Recruitment. Tym razem dowiadujemy się szczegółów dotyczących kwestii płacowych w działach obsługi klienta i operacji. Z opracowania wynika m.in., że ...
Jeszcze nie tak dawno początkujący specjaliści IT mogli wybierać spośród skierowanych do nich ogłoszeń. Pracy dla juniorów nie brakowało, a oferowane im wynagrodzenia były atrakcyjne względem przeciętnych. Obecnie siły na rynku pracy ...
Od 1 stycznia 2025 r. pracownicy wykonujący swoje obowiązki
w godzinach nocnych mogą spodziewać się wyższego dodatku za pracę. Zmiana ta jest związana z podniesieniem w Polsce poziomu minimalnego wynagrodzenia, które od stycznia 2025 roku ...
2 dni wolnego od pracy z powodu siły wyższej - ten przywilej pracowniczy wzbudza wśród pracodawców coraz więcej emocji. Ich zdaniem jest nieprecyzyjny i może być nadużywany. Co na to eksperci?