eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy OpoleSpecjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta

Kto szuka:

Concentrix

Stanowisko:

Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta

Lokalizacja:

Opole

opolskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Opis stanowiska:
  • Obsługa klientów telefoniczna, przez chat i e-mail.
  • Dokumentacja interakcji w systemie CRM.
  • Współpraca z zespołem na rzecz lepszej jakości obsługi.

Wymagania stawiane pracownikowi:

Wymagania:
  • Doświadczenie w obsłudze klienta lub w call center (min. 1 rok).
  • Biegłość w języku niemieckim (C1) i angielskim (B2).
  • Zdolności interpersonalne, takty i opanowanie.
  • Precyzja, dobra organizacja pracy.
  • Umiejętności rozwiązywania problemów i kreatywność.
Mile widziane:
  • Doświadczenie w branży motoryzacyjnej.
  • Znajomość systemów CRM.

Firma oferuje:

Oferujemy:
  • Możliwość pracy zdalnej.
  • Konkurencyjne wynagrodzenie.
  • Szkolenia z branży motoryzacyjnej.
  • Pakiet benefitów (platforma MyBenefit, ubezpieczenie, opieka medyczna).
  • Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę.
  • Wsparcie lidera zespołu.

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy praca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2025-07-11

do końca oferty: 18 dni

pracodawca: Concentrix

branże: Sprzedaż

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady

25 marca br. upłynęło 6 miesięcy obowiązywania ustawy o ochronie sygnalistów. Jak można się było spodziewać, nowe przepisy wzbudzały wiele wątpliwości i to zarówno wśród pracowników, jak i ich pracodawców. Praktyka pokazuje że do ...

Pojawiła się kolejna porcja informacji pochodzących z najnowszego raportu Grafton Recruitment. Tym razem dowiadujemy się szczegółów dotyczących kwestii płacowych w działach obsługi klienta i operacji. Z opracowania wynika m.in., że ...

Jeszcze nie tak dawno początkujący specjaliści IT mogli wybierać spośród skierowanych do nich ogłoszeń. Pracy dla juniorów nie brakowało, a oferowane im wynagrodzenia były atrakcyjne względem przeciętnych. Obecnie siły na rynku pracy ...

Od 1 stycznia 2025 r. pracownicy wykonujący swoje obowiązki w godzinach nocnych mogą spodziewać się wyższego dodatku za pracę. Zmiana ta jest związana z podniesieniem w Polsce poziomu minimalnego wynagrodzenia, które od stycznia 2025 roku ...

2 dni wolnego od pracy z powodu siły wyższej - ten przywilej pracowniczy wzbudza wśród pracodawców coraz więcej emocji. Ich zdaniem jest nieprecyzyjny i może być nadużywany. Co na to eksperci?