eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy › Specjalista ds. obsługi klienta i sprzedaży z językiem fińskim

Przepraszamy!

Ogłoszenie na stanowisku:

Specjalista ds. obsługi klienta i sprzedaży z językiem fińskim


wygasło z dniem 2021-04-25


Ta propozycja była złożona przez HomeGlobal


Możliwe przyczyny wygaśnięcia ogłoszenia to:

  • propozycja złożona przez pracodawcę została usunięta z naszej bazy
  • ogłoszeniodawca zakończył proces rekrutacji uzyskując odpowiednią ilość zgłoszeń
  • ogłoszeniodawca zmodyfikował treść ogłoszenia i jest ono dostępne pod innym adresem WWW
  • dostawca treści usunął ogłoszenie z bazy danych
  • zły adres WWW ogłoszenia

Jeżeli poszukujesz pracy w branży Sprzedaż, zajrzyj tutaj: Praca Sprzedaż
Jeżeli poszukujesz pracy na stanowisku Specjalista ds. obsługi klienta i sprzedaży z językiem fińskim, zajrzyj tutaj: Praca Specjalista ds. obsługi klienta i sprzedaży z językiem fińskim

Pamiętaj, że możesz także rozpocząć poszukiwanie pracy od strony głównej, kliknij tutaj.


Inne oferty, które mogły być w kręgu Twoich zainteresowań:

  • Doradca Agenta / Klienta
  • JUNIOR CATEGORY MANAGER TOYS & CONFECTIONARY (zabawki i słodycze)
  • Przedstawiciel handlowy w branży motoryzacyjnej
  • Konsultant / Konsultantka ds. Sprzedaży - Sklep Firmowy T-Mobile
  • Przedstawiciel techniczno - handlowy ds. systemów posadzek przemysłowych
  • Business Development Specialist
  • WARTOWNIK ODDZIAŁU WART CYWILNYCH
  • Account Manager
  • Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
  • Sales Enablement Manager

Znajdź oferty pracy


Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

Praca - wiadomości i porady

  • Jak przygotować się do trudnej rozmowy w pracy i nie tylko?

    Jak przygotować się do trudnej rozmowy w pracy i nie tylko?

    Trudne i emocjonalnie wymagające rozmowy są elementem codzienności każdego człowieka, spotykamy się z nimi zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym. Chociaż zwykle uznawane za niewygodne, to najczęściej spełniają kluczową funkcję w ...

  • Praca w sezonie świątecznym - czego oczekiwać od pracodawcy?

    Praca w sezonie świątecznym - czego oczekiwać od pracodawcy?

    Dwa ostatnie miesiące roku to tradycyjnie już spore wyzwanie dla przedsiębiorców, ale również pracowników mierzących się z ogromnym wzrostem obciążenia pracą, szczególnie w handlu. Krajowa Sekcja Handlu NSZZ "Solidarność" już w ...

  • 7 błędów popełnianych na Linkedin. Czy też je robisz?

    7 błędów popełnianych na Linkedin. Czy też je robisz?

    Prowadzenie profilu na LinkedIn może być kluczowe dla sukcesu zawodowego managerów, jednak wiele z nich popełnia błędy, które mogą ograniczyć ich efektywność i wpływ na platformie. Oto kilka najczęstszych z nich.

  • Premie zwiększają zaangażowanie pracowników - mit czy prawda?

    Premie zwiększają zaangażowanie pracowników - mit czy prawda?

    Jaki powinien być idealny system premiowy? Przede wszystkim powinien angażować pracowników i zwiększać ich produktywność. Gdy już to wiemy, musimy się zastanowić, czy premiowanie jest w ogóle w stanie takie cele spełniać. Jak się ...

  • Podwyżka inflacyjna w zapisach umowy o pracę?

    Podwyżka inflacyjna w zapisach umowy o pracę?

    Minione miesiące upłynęły nam pod znakiem dynamicznie rosnącej inflacji. To tylko wzmocniło presję płacową wywieraną na pracodawcach. Pracownicy coraz częściej bowiem postulują o urealnienie ich wynagrodzeń do poziomów, które ...