eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy WarszawaAccount Manager ds. sprzedaży digitalu

Kto szuka:

Cityboard Media Sp. z o.o.

Stanowisko:

Account Manager ds. sprzedaży digitalu

Lokalizacja:

Warszawa, Narbutta

mazowieckie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Jak możesz się u nas rozwinąć?

  1. Otrzymasz wsparcie Head Of Digital;
  2. Będziesz uczestniczył/ uczestniczyła w szkoleniach wewnętrznych i zewnętrznych;
  3. Jeśli Twoje kompetencje będą pasowały do innego stanowiska w naszej organizacji, to otrzymasz możliwość zmiany;
  4. Będziesz miała/miał realny wpływ na kierunek rozwoju komunikacji naszych klientów.
Co oferujemy
  • Czas na najważniejsze
    Może nie będę zbyt skromna, ale porównałabym moje ogłoszenie do deseru Czas zatem położyć na nim wisienkę! Niejedną zresztą! Co Ci mogę dać w zamian?
  • Świetne pieniądze
    Zdaje się, że coś już wspomniałam o świetnej podstawie i ograniczonej jedynie Twoją wyobraźnią prowizją, prawda?
  • Prywatną opiekę medyczną
    Moi ludzie i ich zdrowie to dla mnie najważniejsze wartości.
  • Ekscytujące i stymulujące środowisko pracy
    Czekają na Ciebie bardzo ciekawe projekty dla dużych marek – zarówno polskich, jak i zagranicznych. Będziesz je realizować we współpracy z niezwykłymi osobami, wśród których znajdują się znakomici managerowie, utalentowani artyści czy czujni strategowie.
  • Wyzwania sportowe
    Ze mną weźmiesz udział w Tour de Pologne. Serio – wyścig jest moim dobrym kumplem!
  • Świetną lokalizację biur
    Mam biura w Warszawie, Gdańsku, Katowicach, Krakowie i Poznaniu. W każdym mieście bliziutko centrum.
  • Szkolenia
    Chcesz zwiększać skillsy? Świetnie, lubię widzieć, gdy moi ludzie zaliczają progres.
  • Umowa B2B
    Zatrudnienie na jasnych zasadach. Wszystko czarno na białym!

Wymagania stawiane pracownikowi:

Zakres obowiązków

Dla mojego przezdolnego digitalowego urwisa szukam Świetnego Człowieka, który pomoże mu tworzyć i budować relacje oraz dbać o naszych klientów Czytaj – szukam Account Managera/Managerki! Czego będę oczekiwała od Mistrza/Mistrzyni Relacji? Miałam sen… Miałam sen, że Świetny Człowiek, którego zaproszę do współpracy to:
  • Generator biznesu
    Twoja misja to otwieranie drzwi do nowych biznesowych możliwości. Liczę na Ciebie i Twoje umiejętności związane z organizacją merytorycznych spotkań z decyzyjnymi przedstawicielami klientów.
  • Wprawny negocjator
    Bo żeby biznes wygenerować, najpierw trzeba trochę ponegocjować. Wiesz, jak to się robi? Zapraszam do… negocjacji.
  • Łowca kontaktów
    Jednym z Twoich głównych zadań będzie wyszukiwanie klientów. Dostaniesz ode mnie solidną bazę kontaktów do wykorzystania, ale będę zachwycona, jeśli odnajdziesz się również w samodzielnych działaniach.
  • Diagnosta potrzeb
    Poszukuję kogoś z okiem do szczegółów i darem trafnej analizy. Będziesz bowiem identyfikować potrzeby klientów w zakresie marketingu online oraz rekomendować ich aktywności w kanałach digital (PPC, SEO, Content marketing, afiliacja, Paid Social, E-mail marketing, Programmatic, Video, Mobile) i w konsekwencji sprzedawać kampanie.
  • Współtwórca kampanii
    Twoim zadaniem będzie współtworzenie ofert handlowych dopasowanych do potrzeb klientów oraz udział w planowaniu kampanii digitalowych.
  • Realizator celów
    Bo mam swoje wyniki do osiągnięcia i pragnę poznać osobę, które pomoże mi je zrealizować.

Firma oferuje:

Czego wymagamy

I tu wchodzisz Ty, Droga Osobo Czytająca! Ubrana cała na biało, czarno, albo kolorowo – whatever! Trochę nad tym myślałam i rozkminiłam, że wstrzelisz się w moje oczekiwania, jeśli pasują do Ciebie określenia takie jak:
  • Ekspert z doświadczeniem w B2B
    Posiadasz przynajmniej 2 lata doświadczenia w sprzedaży B2B lub digitalu i możesz pochwalić się sukcesami, które zrobiły różnicę.
  • Pasjonat zysków
    Wybacz szczerość, ale poszukuję osoby, która lubi zarabiać pieniądze. Dlatego zaproponuję Ci porządną podstawę oraz nieograniczone możliwości prowizji. Albo inaczej – ograniczone jedynie przez Twoją wyobraźnię.
  • Inżynier relacji
    Dobre relacje to dla Accounta prawdziwy must have. Zależy mi na osobie, która z równą łatwością będzie pielęgnować istniejące kontakty, jak i nawiązywać nowe. Na każdym etapie współpracy z klientami.
  • Nawigator czasoprzestrzeni
    Jesteś osobą zorganizowaną i uwielbiającą wyzwania? Płynięcie w tym samym czasie po wzburzonych wodach oceanu różnych projektów brzmi dla Ciebie ekscytująco? Zapraszam na pokład!
  • Koneser świata reklamy
    Śledzisz rynkowe trendy związane z reklamą i wiesz, z czym się jedzą takie zagadnienia, jak reklama w internecie, content marketing, prowadzenie social mediów czy pozycjonowanie stron internetowych.

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy praca
POPRZEDNIA OFERTA Doradca klienta Wszystkie oferty NASTĘPNA OFERTA Młodszy Rekruter

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2025-06-24

do końca oferty: 9 dni

pracodawca: Cityboard Media Sp. z o.o.

branże: Sprzedaż

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady

Najpierw program dobrowolnych odejść, a potem zwolnienia grupowe. Rok 2025 zaczyna się przykrymi doniesieniami o kondycji Poczty Polskiej, która planuje restrukturyzację. Sytuacja spółki jest poważna, a pracownicy zastanawiają się czy ...

20 stycznia 2025 roku Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej przedstawiło długo oczekiwany projekt nowelizacji Kodeksu pracy, który wprowadza szereg zmian mających na celu przeciwdziałanie mobbingowi w miejscu pracy. Propozycja ta ...

W Niemczech część świąt jest obchodzona w całym kraju, a niektóre są celebrowane tylko w określonych landach. Sprawdźmy, jak wygląda kalendarz świąt i dni wolnych od pracy w Niemczech w 2025 roku.

W ostatnich latach wzrosło zainteresowanie widełkami płacowymi w ogłoszeniach o pracę. Dzięki nim kandydaci mogą zweryfikować własne oczekiwania finansowe jeszcze przed, często wieloetapowym, procesem rekrutacji. Jest to także element ...

W niniejszym artykule sprawdziliśmy, jak na rynku pracy radzą sobie absolwenci największych polskich uniwersytetów ekonomicznych.