eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Budy-GrzybekAsystent ds. administracyjno-biurowych

Kto szuka:

KWAZAR CORPORATION Sp. z o.o.

Stanowisko:

Asystent ds. administracyjno-biurowych

Lokalizacja:

Budy-Grzybek

mazowieckie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Opis stanowiska
  • Bieżące prowadzenie spraw biurowo–administracyjnych w zakresie obsługi funkcjonowania działu
  • Przygotowywanie danych niezbędnych do zarządzania nieruchomościami
  • Przeprowadzanie procesu ofertowania prac remontowych i naprawczych oraz nadzór nad terminami przeglądów
  • Kontakt z kontrahentami obsługującymi nieruchomość
  • Nadzór i kontrola ekip sprzątających
  • Archiwizacja dokumentów w systemach teleinformatycznych, obsługa korespondencji, przygotowywanie zleceń
  • Prowadzenie rejestrów i ewidencji dokumentów
  • Przygotowywanie materiałów biurowych (np. prezentacji, raportów)
  • Współpraca z innymi działami w firmie w zakresie administracyjnym
  • Weryfikowanie i opisywanie faktur z zakresu mediów, monitorowanie odchyleń mediów
  • Współpraca z urzędami

Wymagania stawiane pracownikowi:

Wymagania
  • Umiejętność pracy zespołowej i rozwiązywania problemów
  • Dobra organizacja pracy, systematyczność i dokładność
  • Odpowiedzialność, samodzielność i zaangażowanie w wykonywane zadania
  • Umiejętności organizacji pracy biurowej i zarządzania czasem
  • Komunikatywność i umiejętność współpracy
  • Dobra znajomość pakietu MS Office
  • Zdolności analityczne i umiejętność rozwiązywania problemów
  • Dokładność i skrupulatność w wykonywaniu powierzonych zadań
Mile widziane
  • Prawo jazdy kat. B
  • Znajomość zagadnień związanych z zarządzaniem nieruchomościami
  • Praktyczna wiedza o obowiązujących przepisach z zakresu zarządzania nieruchomościami, prawa budowlanego, ppoż. i BHP
  • Doświadczenie w pracy biurowej

Firma oferuje:

Oferujemy
  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Możliwość długoletniej współpracy
  • Konkurencyjne wynagrodzenie, zależne od posiadanego doświadczenia i zaangażowania
  • Praca w systemie jednozmianowym
  • Możliwości rozwoju zawodowego i awansu w strukturze firmy
  • Możliwość rozwoju kompetencji (m.in. współpraca z doświadczonym zespołem, szkolenia)
  • Praca w firmie, dla której najcenniejszą wartością są pracownicy
  • Pakiet benefitów: opieka medyczna, karta MultiSport, dofinansowanie do posiłków
  • Przyjazna atmosfera pracy i wsparcie ze strony doświadczonego zespołu

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy praca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2025-06-11

do końca oferty: 10 dni

pracodawca: KWAZAR CORPORATION Sp. z o.o.

branże: Administracja biurowa

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady

Nowe przepisy dotyczące przejrzystości wynagrodzeń powinny zmniejszyć nierówności w zarobkach kobiet i mężczyzn, choć ich wdrożenie może stanowić wyzwanie dla wielu polskich firm, twierdzą prawnicy kancelarii Baker McKenzie. Zgodnie z ...

W konsekwencji wrześniowej powodzi stanem klęski żywiołowej zostało objętych 749 miejscowości i 2 mln 390 tys. osób. Realnie powódź dotknęła 57 tys. osób, które nadal usuwają jej skutki ze swoich domów czy miejscowości. Warto ...

Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także intensywny okres dla pracowników sezonowych. Eksperci Personnel Service wskazują 12 zawodów, w których można liczyć na najbardziej atrakcyjne wynagrodzenia. Ranking otwiera pracownik budowlany.

- Dwie podwyżki płacy minimalnej w tym samym roku nigdy więcej nie powinny mieć miejsca – przekonują przedsiębiorcy zrzeszeni w Północnej Izbie Gospodarczej w Szczecinie. Podwyżka, która ma miejsce w lipcu 2024 jest symboliczna, bo to ...

Idea work-life balance towarzyszy nam od wielu lat i ma być lekarstwem na pracoholizm, w który wpadli Polacy. Nikogo już nie trzeba przekonywać, że jest to słuszny sposób na życie. Odpoczynek jest równie ważny co praca. Nieco ponad rok ...