eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy MalborkINSPEKTOR W DZIALE FINANSOWYM

Kto szuka:

Centralna Baza Ofert Pracy

Stanowisko:

INSPEKTOR W DZIALE FINANSOWYM

Lokalizacja:

Malbork

pomorskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Numer oferty: StPr/25/0348


Obowiązki:

1) kompleksowe rozliczanie Powiatu w zakresie podatku od towarów i usług VAT
z Urzędem Skarbowym;
2) przeprowadzanie czynności sprawdzających poprawność dokumentowania i rozliczania podatku VAT przez Starostwo i jednostki organizacyjne;
3) prowadzenie odrębnej ewidencji księgowej związanej z podatkiem VAT;
4) prowadzenie, w wybranym zakresie, ewidencji księgowej dochodów i wydatków budżetowych wg klasyfikacji budżetowej;
5) dokonywanie przypisów opłat i należności Powiatu oraz weryfikacja ich płatności;
6) sporządzanie i dokonywanie przelewów bankowych (w systemie bankowym banku obsługującego Starostwo);
7) odpowiednie dokumentowanie dokonanych sprzedaży (wystawianie faktur VAT);
8) współpraca przy tworzeniu sprawozdań budżetowych;
9) inne prace zlecone przez Skarbnika i Dyrektora Wydziału Finansowego, związanych
z pracą Wydziału.



Wymagania:Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • średnie ogólnokształcące

Pozostałe wymagania:

  • 1. Wymagania niezbędne:1) wykształcenie minimum średnie;2) co najmniej pięcioletni staż pracy;3) doświadczenie w pracy w księgowości;4) posiadanie obywatelstwa polskiego (lub inne, zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. z 2024 r., poz. 1135);5) posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na określonym stanowisku;6) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;7) niekaralność za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;8) nieposzlakowana opinia;9) znajomość i umiejętność stosowania przepisów prawnych, w szczególności ustaw:o rachunkowości, o finansach publicznych, o VAT, przepisów w sprawie klasyfikacji budżetowej oraz w sprawie planów kont; 10) umiejętności odpowiadające pracy na danym stanowisku, w tym obsługa sprzętu komputerowego, pakiet Office; 11) umiejętność pracy w zespole, indywidualne rozwiązywanie problemów, odpowiedzialność, dokładność, poczucie obowiązku, zdyscyplinowanie, życzliwe podejście do interesanta;12) przedłożenie wskazanych poniżej dokumentów. 2. Wymagania dodatkowe:1) mile widziane wykształcenie średnie ekonomiczne lub wyższe ekonomiczne i pokrewne;2) doświadczenie na stanowisku w administracji samorządowej;3) dobra organizacja pracy;4) umiejętność samodzielnej pracy.


Miejsce pracy: Plac Słowiański 17, 82-200 Malbork, powiat: malborski, woj: pomorskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Wymagane dokumenty: 1) list motywacyjny,2) życiorys (CV),3) kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe oraz inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach zawodowych i umiejętnościach,4) kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenia z zakładu pracy potwierdzające wymagany staż pracy, 5) oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na dane stanowisko,6) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, 7) oświadczenie o niekaralności (osoba nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe),8) kwestionariusz personalny.Wymagane dokumenty należy składać w terminie do dnia 11.07.2025 r. do godz. 1400 w sekretariacie Starostwa Powiatowego w Malborku, Pl. Słowiański 17 82-200 Malbork pokój nr 24 (I piętro) w godzinach pracy Urzędu z dopiskiem:Nabór na stanowisko Inspektora w Wydziale Finansowymlub przesłać pocztą na adres: Starostwo Powiatowe w MalborkuPlac Słowiański 1782-200 Malborkz dopiskiem jak wyżejAplikacje, które wpłyną do Starostwa po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane.Do wysyłanych dokumentów prosimy dopisać klauzulę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych, tekst jednolity: Dz. U. z 2019 r. poz. 1781).Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.bip.powiat.malbork.pl/ oraz na tablicy informacyjnej przed budynkiem Starostwa Powiatowego w Malborku, Plac Słowiański 17.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy infopraca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2025-06-26

do końca oferty: 57 dni

pracodawca: Centralna Baza Ofert Pracy

branże: Ochrona osób i mienia

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady

Główny Urząd Statystyczny poinformował, że w listopadzie 2024 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie było o 10,5% wyższe r/r i wyniosło 8478,26 zł brutto.

Pojawił się najnowszy raport Gi Group "Wynagrodzenia w produkcji i logistyce: stanowiska niższego i średniego szczebla". Opracowanie rzuca światło nie tylko na zarobki pracowników, ale również wskazuje na problemy, którym muszą stawiać ...

W 2025 roku Święto Narodowe Trzeciego Maja przypada w sobotę. Zgodnie z Kodeksem pracy każde święto występujące w dniu innym niż niedziela obniża wymiar czasu pracy o 8 godzin. W konsekwencji pracodawcy zobowiązani są odpowiednio ...

Polski rynek pracy stoi przed znaczącą transformacją w związku z wejściem w życie od 1 czerwca 2025 roku nowych przepisów dotyczących zatrudniania cudzoziemców. Wprowadzenie pełnej elektronizacji procedur, zniesienie testu rynku pracy ...

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej pracuje nad rozporządzeniem, którego celem jest uregulowanie przepisów w zakresie temperatur i zwiększenie bezpieczeństwa pracowników. Proponowane zmiany omawiają eksperci Koalicji Bezpieczni ...