eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

Znajdź oferty pracy

10 603 ofert w bazie

Znaleziono 1 oferta pracy spełniająca twoje zapytanie:

stanowisko: kierowca samochodu ciężarowego
miasto: Pyrzyce
gdzie: tur

[ wyczyść wszystkie parametry ]

Dostępne oferty pracy:

  • KIEROWCA SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO

    2025-07-19 Centralna Baza Ofert Pracy Dodaj tą ofertę pracy do obserwowanych
    obserwuj ofertę
    miejsce pracy: Pyrzyce
    oferta w kategorii: Logistyka / Transport / Zakupy

    Numer oferty: StPr/25/0305 Obowiązki: Transport towarów samochodem ciężarowym - chłodnie i cysterna (art. spożywcze). Wymagania:Wymagania konieczne: Umiejętności i uprawnienia: Prawo jazdy kat. C + E Kwalifikacja wstępna dla prawa jazdy ...


Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

Miasto

Branża

Stanowisko

Praca - wiadomości i porady

Dokładne określenie wynagrodzenia na danym stanowisku jest bardzo istotne dla organizacji, a w szczególności dla osób zajmujących się rekrutacją nowych pracowników. Dynamiczny rynek pracy oraz pojawianie się na nim przedstawicieli nowego ...

Wysokość wynagrodzeń członków zarządów spółek notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie od lat budzi wiele emocji. U przeciętnego obserwatora oburzenie wywołują stawki, jakie osiągają menedżerowie najwyższych ...

Jak zatrudnić osobę niepełnosprawną? Jakie są wymogi zatrudniania niepełnosprawnych? Jak uzyskać status zakładu pracy chronionej? Z takimi pytaniami zwracają się do nas przedsiębiorcy, pracodawcy, którzy chcą skorzystać z oferowanych ...

Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także intensywny okres dla pracowników sezonowych. Eksperci Personnel Service wskazują 12 zawodów, w których można liczyć na najbardziej atrakcyjne wynagrodzenia. Ranking otwiera pracownik budowlany.

Trwa sezon na pracę sezonową. Wiele osób korzysta z tej formy zgromadzenie dodatkowych oszczędności i zdobycia doświadczenia w rożnych branżach. Dla uczniów i studentów to często pierwsze zetknięcie z rynkiem pracy w ogóle. Eksperci HR ...