eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

Znajdź oferty pracy

11 225 ofert w bazie

Znaleziono 1 oferta pracy spełniająca twoje zapytanie:

słowa kluczowe: 1 2 etatu
branża: Obsługa klienta / Call center
miasto: Czerwionka-Leszczyny

[ wyczyść wszystkie parametry ]

Dostępne oferty pracy:

  • Kasjer/ka w markecie budowlanym - 1/2 etatu

    2025-07-20 ATERIMA WORK Dodaj tą ofertę pracy do obserwowanych
    obserwuj ofertę
    miejsce pracy: Czerwionka-Leszczyny
    oferta w kategorii: Sprzedaż

    Co będziesz robić? Obsługiwać kasę fiskalną Wystawiać faktury VAT Profesjonalnie obsługiwać klientów i udzielać im informacji Czego oczekujemy? Skrupulatności oraz podzielności uwagi Dyspozycyjności od poniedziałku do soboty i w nie...


Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

Miasto

Branża

Praca - wiadomości i porady

25 marca br. upłynęło 6 miesięcy obowiązywania ustawy o ochronie sygnalistów. Jak można się było spodziewać, nowe przepisy wzbudzały wiele wątpliwości i to zarówno wśród pracowników, jak i ich pracodawców. Praktyka pokazuje że do ...

Początek nowego roku to dobry moment na szukanie nowej pracy. Kandydaci do pracy powinni jednak zachować czujność, ponieważ cyberprzestępcy chętnie wykorzystują procesy rekrutacyjne do kradzieży danych osobowych. Jak bezpiecznie rekrutować ...

Czy warto być HR-owcem? Oczywiście, że tak, bo jest to jeden z najpiękniejszych zawodów świata. Pomijając wszystkie wzniosłe cele profesji, przynajmniej dla niektórych równie ważne mogą być zarobki. Wiadomo, że z punktu widzenia misji ...

Wypłacanie wynagrodzenia „pod stołem" w celu ukrycia dochodów pracownika i uniemożliwienia egzekucji komorniczej wiąże się z poważnymi konsekwencjami dla firmy. Niestety praktyka ta wciąż jest stosowana. Takie działania naruszają ...

Trwa sezon na pracę sezonową. Wiele osób korzysta z tej formy zgromadzenie dodatkowych oszczędności i zdobycia doświadczenia w rożnych branżach. Dla uczniów i studentów to często pierwsze zetknięcie z rynkiem pracy w ogóle. Eksperci HR ...