eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Kraków › inspektor wojewódzki

Kto szuka:

BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

Stanowisko:

inspektor wojewódzki

Lokalizacja:

Kraków

małopolskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:


Małopolski Urząd Wojewódzki w Krakowie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor wojewódzki do spraw budżetowych i współpracy z mniejszościami narodowymi i etnicznymi w Oddziale do Spraw Organizacji i Współpracy z Mniejszościami Narodowymi i Etnicznymi w Wydziale Zdrowia

31-156 Kraków Basztowa 22

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Koordynuje działania związane z planowaniem i realizacją dochodów i wydatków budżetowych w części dotyczącej zadań Wydziału. Prowadzi aktualizację planów finansowych, w tym wprowadzanie zmian w planach finansowych na dany rok budżetowy, dokonywanie zmian w harmonogramach miesięcznych i rocznych. Prowadzi ewidencję wydatków realizowanych przez Wydział według klasyfikacji budżetowej i budżetu zadaniowego.
  • Koordynuje działania związane z opracowaniem okresowej oceny wykonania dochodów i wydatków budżetowych w części dotyczącej zadań Wydziału.
  • Współpracuje z Wydziałem Finansów i Budżetu oraz Wydziałem Administracji i Logistyki w zakresie właściwego nadzoru nad wykorzystaniem środków w części dotyczącej zadań Wydziału, w tym: zapotrzebowania, potwierdzenia i wnioskowania o przekazanie środków finansowych.
  • Przeprowadza kontrolę zewnętrzną i wizytacje oraz opracowuje dokumentację pokontrolną i przygotowuje projekty zaleceń pokontrolnych w jednostkach korzystających z dotacji w ramach Programu integracji społecznej i obywatelskiej Romów w Polsce na lata 2021 -2030, w celu zapewnienia celowości, rzetelności i gospodarności w wydatkowaniu otrzymanych środków finansowych.
  • Podejmuje działania i inicjatywy na rzecz rozwiązywania problemów mniejszości narodowych i etnicznych. Współpracuje z jednostkami samorządu terytorialnego, organizacjami pozarządowymi i Ministerstwem Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawach związanych z realizacją Programu integracji.
  • Przygotowuje projekty umów i porozumień dla jednostek samorządu terytorialnego oraz dla podmiotów nie zaliczanych do sektora finansów publicznych w zakresie realizacji zadań przewidzianych w Programie integracji społecznej i obywatelskiej Romów w Polsce na lata 2021 -2030.


Warunki pracy

Nietypowe godziny pracy (w tym dyżury), wyjazdy służbowe, zagrożenie korupcją, stała obsługa klientów zewnętrznych  (Kontrole i wizytacje w ramach Programu integracji; udział w spotkaniach, uroczystościach i rocznicach organizowanych przez mniejszości narodowe i etniczne, codzienne, wielokrotne rozmowy z trudnymi klientami związane z przyznaną lub nie kwotą dotacji w ramach Programu integracji.)



W przypadku pracy biurowej w siedzibie Urzędu pracodawca zapewnia racjonalne, niezbędne usprawnienia w środowisku pracy w przypadku zatrudnienia osoby niepełnosprawnej. Usprawnienia polegają na dostosowaniu stanowiska pracy do indywidualnych potrzeb osoby niepełnosprawnej wynikających ze zgłoszonego w konkretnej sytuacji stopnia i rodzaju niepełnosprawności. W przypadku niepełnosprawności wynikającej ze schorzenia narządu ruchu zapewniona jest odpowiednia wolna powierzchnia w pomieszczeniu pracy – w uzasadnionych przypadkach powierzchnia manewrowa umożliwiająca poruszanie się przy pomocy wózka inwalidzkiego. Zachowane są wynikające z przepisów prawa budowlanego wymagane parametry kubatury pomieszczeń, ich wysokości, szerokości drzwi (za wyjątkiem części drzwi w budynkach zabytkowych, również z obecnością progów), oświetlenia, a także ergonomii stanowiska pracy (odpowiednie, ergonomiczne siedziska, biurka, komputery i inne sprzęty).


Część pomieszczeń higieniczno - sanitarnych posiada pełne dostosowanie do potrzeb osób niepełnosprawnych. Odległość od stanowiska pracy chronionej do najbliższego ustępu nie przekracza 50 m, a w przypadku konieczności korzystania wyłącznie z pomieszczenia w pełni przystosowanego do potrzeb osób poruszających się na wózku inwalidzkim istnieje możliwość dotarcia do tego rodzaju pomieszczenia przy wykorzystaniu dźwigu osobowego i/lub pochylni.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo  lub telefonicznie (koniecznie podaj swój nr telefonu i adres mailowy). Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia. Upewnij się, że przesłałeś wszystkie wymagane przez nas oświadczenia i mają one odpowiednią treść. Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.


Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy. Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.


Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.


Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego
w administracji publicznej – potwierdzone kopiami świadectw pracy lub innych dokumentów

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość ustawy o finansach publicznych oraz zagadnień związanych z budżetem zadaniowym, ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, ustawy o kontroli w administracji rządowej, ustawy o mniejszościach narodowych i etnicznych oraz języku regionalnym, instrukcji kancelaryjnej dla zespolonej administracji rządowej w województwie
  • znajomość podstaw przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o służbie cywilnej oraz wiedza z zakresu administracji publicznej
  • umiejętność obsługi komputera, w tym znajomość pakietu programów MS Office
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • umiejętność pracy w zespole
  • komunikatywność
  • odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu
  • umiejętność analitycznego myślenia
  • obiektywizm
  • dyspozycyjność


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2024-05-13
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Decyduje data wpływu do Urzędu lub na skrzynkę podawczą ePUAP lub mailową.
    Składanie dokumentów z dopiskiem w tytule przekazanej wiadomości „Oferta pracy WZ -20.2024”

    Osobiście lub droga pocztową: Małopolski Urząd Wojewódzki w Krakowie ul. Basztowa 22, 31-156 Kraków
    Elektronicznie poprzez skrzynkę podawczą na ePUAP Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Krakowie /ag9300lhke/skrytka lub mailowo na adres kadry@malopolska.uw.gov.pl
    Dokumenty przesyłane elektronicznie muszą być podpisane profilem zaufanym ePUAP lub odręcznie podpisane i zeskanowane.

    Kontakt do pracodawcy:

    Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




    Oferta pochodzi z serwisu
    oferty pracy infopraca

    Szukasz pracownika?
    Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

    sprawdź szczegóły

    data publikacji: 2024-04-27

    do końca oferty: 48 dni

    pracodawca: BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

    branże: Administracja publiczna

    aplikuj

    Sprawdź oferty na podobne stanowiska

    Praca - wiadomości i porady

    • Pracy sezonowej nie zabraknie. Ile można zarobić w wakacje?

      Pracy sezonowej nie zabraknie. Ile można zarobić w wakacje?

      Nadchodzą wakacje, a wraz z nimi wysyp ofert pracy sezonowej. Eksperci są przekonani, że i w tym roku chętni na dodatkowy zarobek nie będą mieli większych problemów ze znalezieniem zatrudnienia i to zarówno w Polsce, jak i poza jej ...

    • Wynagrodzenia kierowców zawodowych - jakie zmiany w 2024?

      Wynagrodzenia kierowców zawodowych - jakie zmiany w 2024?

      Początek roku rozpoczął się kolejnymi, ważnymi zmianami dla polskich przewoźników, które przekładają się na wyższe koszty pracownicze, a wszystko wskazuje na to, że to jeszcze nie koniec. Od lipca czeka nas druga podwyżka płacy ...

    • Dla kogo wyjazd do sanatorium z ZUS?

      Dla kogo wyjazd do sanatorium z ZUS?

      W I kwartale 2023 roku z rehabilitacji leczniczej na koszt ZUS skorzystało ponad 16 tys. osób w skali kraju. W 2022 roku wyjechało do sanatorium lub rehabilitowało się w miejscu zamieszkania prawie 50 tys. osób. Komu przysługuje sanatorium z ...

    • Dochód rozporządzalny jako wskaźnik poziomu życia w Polsce i UE

      Dochód rozporządzalny jako wskaźnik poziomu życia w Polsce i UE

      Powszechnie przyjęło się, że jedną z najważniejszych miar dobrobytu mieszkańców danego kraju jest wysokość wynagrodzeń. Natomiast z punktu widzenia poziomu życia istotnie ważniejszy jest wskaźnik dochodu rozporządzalnego. Jest to ...

    • GUS: średnia krajowa w VI 2023 wyższa o 11,9% r/r

      GUS: średnia krajowa w VI 2023 wyższa o 11,9% r/r

      Główny Urząd Statystyczny poinformował, że w czerwcu 2023 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie było o 11,9% wyższe r/r i wyniosło 7335,20 zł brutto. Względem maja 2023 r. przeciętne miesięczne wynagrodzenie brutto było niższe o ...