Kto szuka:
Klient portalu Praca.pl
Stanowisko:
Kierownik / Kierowniczka ds. sprzedaży regionalnej
Lokalizacja:
Kalisz
wielkopolskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Opis stanowiska
-
Zarządzanie i koordynacja pracą rozproszonego zespołu w 8 miastach (Kalisz, Konin, Wrocław, Wałbrzych, Legnica, Leszno, Ostrów Wlkp., Zgorzelec, Lubin).
-
Maksymalizacja wyników sprzedaży i planowanie zadań dla podległej struktury.
-
Aktywny udział w rekrutacji, szkoleniu i motywowaniu pracowników.
-
Poszukiwanie i weryfikacja lokali pod działalność szkół.
-
Udział w negocjacjach i weryfikacja umów handlowych.
-
Monitoring i analiza danych rynkowych oraz działań konkurencji.
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania
- 3 lata doświadczenia w zarządzaniu rozproszoną strukturą (warunek konieczny).
- Potencjał i sukcesy poparte wieloletnim doświadczeniem w sprzedaży usług/produktów.
- Doświadczenie w negocjacjach z partnerami biznesowymi.
- Silna orientacja na wynik, motywowanie i egzekwowanie realizacji celów.
- Umiejętność pracy pod presją czasu.
- Gotowość do częstych podróży służbowych.
Firma oferuje:
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
- Wynagrodzenie stałe oraz atrakcyjny system premiowy.
- Pełen pakiet narzędzi pracy (samochód służbowy – również do użytku prywatnego, laptop, telefon).
- Korzystne warunki dostępu do benefitów (opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie).
- Możliwość udziału w szkoleniach menedżerskich i stały rozwój zawodowy.
- Ciekawa praca zapewniająca szeroki zakres obowiązków i brak monotonii.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




