Kto szuka:
Klient portalu Praca.pl
Stanowisko:
Specjalista ds. sprzedaży i zamówień
Lokalizacja:
Gliwice
śląskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Opis stanowiska
- obsługa klientów biznesowych drogą telefoniczną i mailową,
- realizacja zamówień oraz przygotowywanie dokumentacji sprzedażowej,
- budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami,
- współpraca z menedżerami regionalnymi i przedstawicielami handlowymi.
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania
- wykształcenie wyższe,
- dokładność, dobra organizacja pracy i samodzielność,
- energia i zaangażowanie w codziennych zadaniach,
- mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta, znajomość SAP i Excela oraz języka angielskiego.
Firma oferuje:
Oferujemy
- stabilne zatrudnienie w dużej organizacji,
- umowę na zastępstwo w związku z nieobecnością pracownika,
- możliwość pracy hybrydowej i elastyczne godziny,
- szansę na rozwój zawodowy i udział w wyjazdach służbowych.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »
Oferta pochodzi z serwisu
Sprawdź oferty na podobne stanowiska
Zaledwie 30 proc. ofert pracy zawiera informacje o zarobkach. To bardzo niewiele, zważywszy, że aż 93 proc. kandydatów do pracy chce znać wynagrodzenie już na etapie ogłoszenia! Nowa ustawa „Jasne zarobki” w istotny sposób przyczynić ...
Główny Urząd Statystyczny poinformował, że w IV kwartale 2024 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie wyniosło 8477,21 zł. Przeciętne miesięczne wynagrodzenie brutto w gospodarce narodowej w 2024 roku wyniosło natomiast 8181,72 zł.
Główny Urząd Statystyczny poinformował, że w kwietniu 2025 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie było o 9,3% wyższe r/r i wyniosło 9045,11 zł brutto.
Od 1 stycznia 2026 roku wejdą w życie istotne zmiany w Kodeksie pracy, które redefiniują sposób liczenia stażu pracy. Dotąd uwzględniano jedynie umowy o pracę, natomiast nowe przepisy rozszerzą to pojęcie o umowy zlecenia, działalność ...
2 dni wolnego od pracy z powodu siły wyższej - ten przywilej pracowniczy wzbudza wśród pracodawców coraz więcej emocji. Ich zdaniem jest nieprecyzyjny i może być nadużywany. Co na to eksperci?