Kto szuka:
Klient portalu Praca.pl
Stanowisko:
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Lokalizacja:
Gdańsk
pomorskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Opis stanowiska
- Współpraca i pomoc klientom w obszarze programów motywacyjnych,
- Zarządzanie komunikacją z kluczowymi partnerami klientów,
- Szerokie wsparcie dla partnerów za pośrednictwem e-maili,
- Rozwiązywanie zapytań dotyczących obliczeń, płatności, wypłat,
- Rejestracja i wdrażanie partnerów wg kryteriów kwalifikacji klienta,
- Obsługa procesu płatności, w tym obliczenia zysków i uzgadnianie danych finansowych.
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego i niemieckiego (co najmniej B2),
- Zainteresowanie technologią i szybkie przyswajanie nowych informacji,
- Doświadczenie w uzgadnianiu danych księgowych,
- Zaawansowana umiejętność obsługi komputera,
- Analiza numeryczna i logiczne myślenie,
- Precyzja i dbałość o szczegóły,
- Profesjonalizm w pisaniu e-maili,
- Dyskrecja w obchodzeniu się z informacjami poufnymi,
- Skuteczność w dotrzymywaniu terminów,
- Umiejętność pracy zespołowej,
- Silne zdolności w budowaniu relacji z klientami.
Firma oferuje:
Oferujemy
- Atrakcyjny pakiet świadczeń (m.in. opieka zdrowotna, ubezpieczenie, karta multisportowa),
- Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji,
- Przyjazną atmosferę,
- Szkolenia i możliwości rozwoju zawodowego,
- Prace zmianową od 01:00 do 09:00.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »