Kto szuka:
Centralna Baza Ofert Pracy
Stanowisko:
PRACOWNIK CALL CENTER
Lokalizacja:
Dębica
podkarpackie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Numer oferty: StPr/24/0583
Obowiązki:
Pracownik call center
(oprogramowanie)
Wymagania:Wymagania konieczne:
Umiejętności i uprawnienia:
- znajomość obsługi pakietu MS OFFICE
Wykształcenie:
- zasadnicze zawodowe
Pozostałe wymagania:
- Wymagania:- doświadczenie w sprzedaży, - praktyczne umiejętności sprzedażowe,- nastawienie zadaniowe i orientacja na wyniki,- zdolność budowania długofalowych relacji z klientem,- dobra organizacja pracy i samodzielność w podejmowaniu decyzji, - doskonała dykcja,- komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu kontaktów,- inicjatywa w działaniu
Miejsce pracy: KOŚCIUSZKI 38, 39-200 Dębica, powiat: dębicki, woj: podkarpackie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymagane dokumenty: Brak danych.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »