Kto szuka:
VHM Hotel Management Sp. z o. o.
Stanowisko:
Specjalista ds. organizacji konferencji i eventów (k/m)
Numer referencyjny:
SOK/0325/AND
Lokalizacja:
Poznań
wielkopolskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
- Przygotowywanie ofert na organizację konferencji oraz eventów w hotelu zgodnie z oczekiwaniami klientów oraz standardami obowiązującymi w hotelu
- Stały, bezpośredni kontakt z klientami w celu doprecyzowania szczegółów oraz negocjacji warunków współpracy
- Budowanie długofalowych profesjonalnych relacji z klientami
- Pozyskiwanie nowych klientów do współpracy
- Stałe monitorowanie rynku pod kątem oferowanych przez hotel usług
- Negocjacje zawieranych umów oraz nadzór nad ich realizacją.
Wymagania stawiane pracownikowi:
- Znajomość branży hotelarskiej oraz specyfiki segmentu MICE
- Skuteczność w realizacji założonych celów
- Umiejętność współpracy w zespole oraz z innymi działami w hotelu
- Płynne posługiwanie się językiem angielskim
- Wysoka świadomość biznesowa, komercyjna oraz negocjacyjna
- Zdolność do rozwiązywania sytuacji trudnych z klientami.
Firma oferuje:
- przyjazną, nieformalną atmosferę pracy opartą na wzajemnym szacunku i zaufaniu, w pełnym entuzjazmu zespole
- stabilne zatrudnienie w wiarygodnej i dynamicznie rozwijającej się firmie
- szkolenia oraz możliwości rozwoju zawodowego
- pełny i kompleksowy program wdrożenia w nowe obowiązki
- prywatną opiekę medyczną z opieką stomatologiczną i kartę Multisport
- uniform służbowy
- zniżki pracownicze w ramach grupy Satoria
- pracę na podstawie umowy o pracę lub jeśli wolisz elastyczny czas pracy - w ramach umowy zlecenia.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »