Kto szuka:
ABAKON BD Sp. z o.o.
Stanowisko:
Asystent Księgowej
Lokalizacja:
Bielsko-Biała
śląskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Zakres obowiązków:
- Wprowadzanie i dekretowanie dokumentów księgowych w systemie finansowo-księgowym (m.in. faktur kosztowych, sprzedażowych oraz magazynowych) z prawem bilansowym i podatkowym
- Kontrola dokumentów pod względem formalnym oraz rachunkowym.
- Wystawianie faktur sprzedażowych oraz dokumentów magazynowych w systemie finansowo-księgowym.
- Prawidłowe utrzymanie, przechowywanie i archiwizacja dokumentów.
- Wsparcie działu logistyki w zakresie faktur zakupowych.
- Wsparcie w innych bieżących pracach działu księgowości, w tym bieżące czynności administracyjno-biurowe.
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania:
- Podstawowa wiedza w zakresie prawa podatkowego i rachunkowości.
- Komunikatywność, umiejętności pracy w zespole.
- Wykształcenie kierunkowe (rachunkowości i finanse lub w trakcie).
- Bardzo dobra organizacja pracy własnej.
- Zaangażowanie i chęć rozwoju w dziale księgowości.
- Mile widziane doświadczenie w księgowości.
- Znajomość programu ENOVA będzie mile widziana.
- Dobra znajomość MS Office (Word, Excel, Power Point).
Firma oferuje:
Oferujemy:
- Wsparcie i wdrożenie na stanowisko pracy.
- Podnoszenie kwalifikacji poprzez system szkoleń.
- Praca w pozytywnej atmosferze w firmie o stabilnej pozycji na rynku.
- Umowa zlecenie lub współpraca w formie B2B.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »