Kto szuka:
ABAKON BD Sp. z o.o.
Stanowisko:
Asystent ds. Księgowości
Lokalizacja:
Bielsko-Biała
śląskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
- Wprowadzanie i dekretowanie dokumentów finansowo-księgowych (np. faktury, dokumenty magazynowe), kontrola formalna i rachunkowa dokumentów, wystawianie faktur i dokumentów magazynowych, utrzymanie i archiwizacja dokumentacji, wspieranie działu logistyki oraz inne bieżące czynności administracyjno-biurowe.
Wymagania stawiane pracownikowi:
- Podstawowa wiedza z prawa podatkowego i rachunkowości, zdolności komunikacyjne i pracy zespołowej, kierunkowe wykształcenie lub w trakcie (rachunkowość i finanse), dobra organizacja pracy, zaangażowanie, mile widziane doświadczenie w księgowości, znajomość ENOVA oraz MS Office.
Firma oferuje:
- Wdrożenie i wsparcie na stanowisku, możliwość podnoszenia kwalifikacji (szkolenia), pracę w stabilnej i pozytywnej atmosferze, elastyczne formy zatrudnienia (umowa zlecenie, B2B).
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »