Kto szuka:
Urząd Komunikacji Elektronicznej w Warszawie
Stanowisko:
Główny specjalista
Numer referencyjny:
136780
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Warunki pracy
- Praca biurowa przy monitorze ekranowym w wymiarze powyżej 4 godzin dziennie
- Narzędzia pracy: komputer i sprzęt biurowy
- Budynek przystosowany dla osób z niepełnosprawnościami
- Praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu
- Praca w pokoju, który jest klimatyzowany
- Zagrożenie korupcją
Zakres zadań
- Uczestniczy w nadzorze nad zapewnieniem przez beneficjentów możliwie najszerszego dostępu do hurtowych usług aktywnych lub dostępu do infrastruktury szerokopasmowej, zgodnie z art. 52 oraz art. 2 pkt 139 rozporządzenia Komisji (UE) nr 651/2014 z dnia 17 czerwca 2014 r. uznającego niektóre rodzaje pomocy za zgodne z rynkiem wewnętrznym w zastosowaniu art. 107 i 108 Traktatu (Dz. Urz. UE L 187 z 26.06.2014, str. 1, z późn. zm.), na równych i niedyskryminujących warunkach
- Uczestniczy w realizacji działań wynikających z udziału Prezesa UKE w procesie opisanym w pkt 2.2. Wymagań dla sieci KPO/FERC dotyczących akceptacji ofert beneficjentów FERC oraz ich zmian
- Uczestniczy w rozstrzyganiu sporów w zakresie dostępu do infrastruktury oraz sieci wybudowanej w ramach programu FERC
- Uczestniczy w przygotowywaniu odpowiedzi na zapytania przedsiębiorców telekomunikacyjnych, regulatorów europejskich i innych podmiotów, dotyczące aspektów prawnych i ekonomicznych zapewnienia dostępu hurtowego do infrastruktury telekomunikacyjnej i sieci wybudowanych ze środków publicznych programu FERC
- Uczestniczy w opracowaniu/aktualizowaniu dokumentacji konkursowej programu FERC, w szczególności w zakresie aspektów technicznych i wymagań dotyczących współpracy międzyoperatorskiej oraz udziela wsparcia doradczo-eksperckiego Centrum Projektów Polska Cyfrowa w tym zakresie, w tym poprzez udział w pracach grupy roboczej
- Prowadzi szkolenia oraz warsztaty związane z zakresem zadań Prezesa UKE wynikających z Porozumienia FERC przeznaczone dla potencjalnych beneficjentów i beneficjentów, izb gospodarczych oraz związków pracodawców, a także dla instytucji publicznych, w tym udziela wsparcia merytorycznego Centrum Projektów Polska Cyfrowa w procesie organizowania szkoleń i warsztatów
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe prawnicze lub administracyjne lub ekonomicznedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
- Znajomość ustaw: Prawo telekomunikacyjne wraz z aktami wykonawczymi, o wspieraniu rozwoju usług i sieci telekomunikacyjnych, Kodeksu postępowania administracyjnego
- Znajomość: zagadnień z dziedziny ekonomii, pojęć telekomunikacyjnych oraz umiejętność ich interpretacji i właściwego zastosowania, problematyki związanej z rynkiem telekomunikacyjnym oraz polskich i europejskich regulacji prawnych rynku telekomunikacyjnego, w tym dotyczących pomocy publicznej, zagadnień dotyczących konfliktu interesów oraz przeciwdziałania korupcji
- Umiejętność: formułowania wniosków oraz dobierania odpowiedniej metody weryfikacji, interpretacji przepisów prawa
- Biegła znajomość programów Ms Excel oraz Power Point
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B1
- Posiadanie kompetencji: wykorzystanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, rzetelność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja, myślenie analityczne
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »