eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Mysłowice › Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klientów (praca mobilna)

Kto szuka:

Smart-HR

Stanowisko:

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klientów (praca mobilna)

Lokalizacja:

Mysłowice

śląskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: 

  • Bieżąca obsługa klientów firmy, w tym wsparcie przedstawicieli handlowych działaniach posprzedażowych,
  • Utrzymywanie relacji ze stałymi klientami (telefon, mail, spotkania bezpośrednie),
  • Aktywny udział w delegacjach na terenie całej Polski,
  • Wykonywanie działań administracyjnych związanych z obsługą klientów,
  • Współpracę z innymi działami firmy.

Od kandydatów na to stanowisko oczekujemy:

  • Wysokiego poziomu komunikatywności,
  • Otwartości na budowanie trwałych relacji z klientami, 
  • Czynnego prawa jazdy kat. B. oraz gotowości do obywania podróży służbowych,
  • Mocnego ukierunkowania na cele i relacje z klientami,
  • Dobrej organizacji pracy,
  • Wysokiego poziomu kultury osobistej i odpowiedzialności,
  • Doświadczenie zawodowe nie jest wymagane.

Pracodawca oferuje:

  • Stabilne zatrudnienie,
  • Pracę w firmie z wieloletnią tradycją,
  • Szkolenie wstępne w zakresie produktów i polityki handlowej firmy,
  • Umowę o pracę,
  • Wynagrodzenie z dodatkowym systemem motywacyjnym,
  • Pakiet opieki medycznej LuxMed,
  • Niezbędne narzędzia pracy i samochód do dyspozycji w celach służbowych i spotkań z klientami,
  • Pracę stacjonarną / terenową (50/50) - od poniedziałku do piątku, 
  • Miejsce parkingowe na terenie firmy,
  • Bardzo dogodną lokalizację firmy – dobrze skomunikowanej z Katowicami.

Wymagania stawiane pracownikowi:

Dla naszego klienta – polskiej firmy produkcyjnej, z bogatym doświadczeniem w sektorze akcesoriów meblowych, poszukujemy osoby do utrzymywania i obsługi stałych odbiorców. 

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy infopraca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2024-06-11

do końca oferty: 45 dni

pracodawca: Smart-HR

branże: Obsługa klienta / Call center

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady

  • Jak ZUS kontroluje zwolnienia lekarskie?

    Jak ZUS kontroluje zwolnienia lekarskie?

    W I kwartale 2023 roku ZUS przeprowadził w całej Polsce 117,2 tys. kontroli osób posiadających zaświadczenie o czasowej niezdolności do pracy i wydał 7,77 tys. decyzji wstrzymujących dalszą wypłatę zasiłków chorobowych. Co kontroluje ...

  • Praca w sezonie świątecznym - czego oczekiwać od pracodawcy?

    Praca w sezonie świątecznym - czego oczekiwać od pracodawcy?

    Dwa ostatnie miesiące roku to tradycyjnie już spore wyzwanie dla przedsiębiorców, ale również pracowników mierzących się z ogromnym wzrostem obciążenia pracą, szczególnie w handlu. Krajowa Sekcja Handlu NSZZ "Solidarność" już w ...

  • Do wypłaty zasiłku chorobowego z ZUS potrzebny jest wniosek

    Do wypłaty zasiłku chorobowego z ZUS potrzebny jest wniosek

    Do wypłaty zasiłku chorobowego z ZUS potrzebny jest wniosek, nie wystarczy samo zwolnienie lekarskie. Należy także pamiętać, że roszczenie o zasiłek chorobowy przedawnia się po 6 miesiącach od ostatniego dnia okresu, za który zasiłek ...

  • GUS: średnia krajowa w X 2023 wyższa o 12,8% r/r

    GUS: średnia krajowa w X 2023 wyższa o 12,8% r/r

    Główny Urząd Statystyczny poinformował, że w październiku 2023 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie było o 12,8% wyższe r/r i wyniosło 7544,98 zł brutto. Względem września 2023 r. przeciętne miesięczne wynagrodzenie brutto było ...

  • Renta szkoleniowa otwiera nowe możliwości

    Renta szkoleniowa otwiera nowe możliwości

    Utrata zdrowia nie musi oznaczać utraty pracy, choć zmusza niekiedy do zmiany zawodu. Wsparcie finansowe niezbędne do przekwalifikowania zapewnia ZUS, przyznając rentę szkoleniową. Kiedy i komu przysługuje takie świadczenie?