Kto szuka:
KGL S.A.
Stanowisko:
Specjalista ds. Reklamacji
Lokalizacja:
Czosnów
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
- wdrożenie pod nadzorem doświadczonych pracowników
- wynagrodzenie stałe oraz premię miesięczną
- prywatną opiekę medyczną Medicover
- kartę Multisport
- ubezpieczenie grupowe PZU
- świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (bony świąteczne, paczki upominkowe, pożyczki celowe itp.)
- możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych
Wymagania stawiane pracownikowi:
- przyjmowanie zgłoszeń reklamacyjnych od klientów
- komunikacja z działami zaangażowanymi w analizę reklamacji oraz współpraca przy ustalaniu toku dalszego postępowania
- kontakt z klientem w kwestii reklamacji
- przygotowywanie korespondencji związanej z postępowaniem reklamacyjnym
- udział w analizie zdarzeń jakościowych
- nadzór nad terminowym rozpatrywaniem reklamacji
- rozliczanie reklamacji wewnętrznych i reklamacji od Klientów
- przygotowywanie raportów i analiz dotyczących reklamacji
Firma oferuje:
- wykształcenie min. średnie
- min. 1 rok doświadczenia w pracy w obszarze administracji reklamacji lub obsługi klienta (warunek konieczny)
- dobra znajomość procedur reklamacyjnych
- znajomość języka angielskiego w stopniu min. komunikatywnym
- wysokie umiejętności komunikacyjne i interpersonalne
- umiejętność organizacji pracy własnej
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »