Kto szuka:
Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.
Stanowisko:
Doradca ds. kluczowych klientów
Lokalizacja:
Janki, pow. pruszkowski
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
- aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów projektowych dla sklepu;
- profesjonalną i kompleksową obsługę projektów sprzedażowych obejmujących produkty i usługi wraz z monitoringiem poziomu ich realizacji;
- serwis przed i posprzedażny (kosztorysy, zwroty, reklamacje);
- budowanie długofalowych relacji z klientami i zapewnienie im opieki w czasie realizacji projektu;
- oferowanie i dobór oferty produktowej dopasowanej do indywidualnych potrzeb klienta;
- pomoc w przygotowaniu spotkań relacyjnych z klientami, promowanie rozwiązań w odpowiedzi na potrzeby klientów.
Wymagania stawiane pracownikowi:
- umiesz budować długofalowe relacje biznesowe z klientami;
- masz doświadczenie w pozyskiwaniu nowych klientów;
- masz doświadczenie w negocjacjach;
- umiesz ustalać priorytety, efektywnie planować, organizować prace i jesteś terminowy;
- posiadasz doświadczenie w branży technicznej lub budowlanej.
Firma oferuje:
- premię za progresję;
- udział w wynikach i akcjonariat;
- fundusz mieszkaniowy;
- dofinansowanie do termomodernizacji;
- ubezpieczenie grupowe;
- prywatna opieka medyczna;
- eTutor - platforma do nauki języków obcych;
- kafeteria benefitów MyBenefit;
- rabat na zakupy;
- telefon służbowy.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »