Kto szuka:
PUH El Professional Mariusz Maszota
Stanowisko:
Specjalista / Specjalistka ds. umów i przetargów / Pracownik administracyjny
Lokalizacja:
Gdynia
pomorskie
Wymagania stawiane pracownikowi:
- Przygotowywanie dokumentacji przetargowej pod kątem zgodności z wymogami ustawy PZP
- Koordynowanie procesu składania ofert, monitorowanie ich terminów, składanie wyjaśnień, wymiana korespondencji, współpraca z działem prawnym
- Weryfikacja umów z kontrahentami, terminowe realizacje powierzonych zadań
- Wykształcenie wyższe
- co najmniej 2 lata doświadczenia w zakresie prowadzenia postępowań na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych
- znajomości ustawy Prawo zamówień publicznych
- rzetelności, zaangażowania i poczucia odpowiedzialności
- samodzielności w działaniu i analitycznego myślenia
- zdolności interpersonalnych i organizacyjnych
- umiejętność pracy pod presją czasu
- biegłej obsługi komputera i oprogramowania MS Office (Word, MS Excel)
Firma oferuje:
- Umowa o pracę
- Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- Możliwość rozwoju zawodowego – szkolenia, kursy
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »