Kto szuka:
GX SOLUTIONS POLSKA, Sp. z o.o.
Stanowisko:
Account Manager
Lokalizacja:
opolskie
Wymagania stawiane pracownikowi:
- pozyskiwanie nowych klientów i budowanie mocnych relacji handlowych
- dbać o powierzone portfolio klientów
- prowadzenie administracji handlowej oraz raportingu, podstawowa znajomość Office 365
- chęć pracy nad sobą i dalszego rozwoju osobistego
- proaktywne podejście, elastyczność, umiejętności menedżerskie, duch handlowy i przynależności do zespołu
- wykształcenie wyższe lub średnie z maturą
- prawo jazdy kategorii B i gotowość do podróżowania w ramach powierzonego regionu
- orientacja na rynku monitoringu mechanizacji, techniki przeładunku lub BHP jest zaletą
Firma oferuje:
- ponadstandardowe wynagrodzenie limitowane wyłącznie zdolnościami handlowca
- zaplecze stabilnej firmy rodzinnej
- rozwój kariery
- wsparcie od menedżera wyższego szczebla
- wyłączne przedstawicielstwo handlowe w przydzielonym regionie
- samochód służbowy, telefon oraz notebook także do celów prywatnych
- pracę formą home office / po inkorporacji możliwość założenia biura regionalnego
- możliwość udziału w budowaniu spółki na polskim rynku oraz opracowaniu nowych rozwiązań telemetrycznych
- dynamiczny i współpracujący zespół
- proces adaptacyjny i szkolenia
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »