PracaGrupypl.praca.szukana › tłumacz pisemny

  • 1. Data: 2003-10-18 14:31:49
    Temat: tłumacz pisemny
    Od: "Monika Dziedzic" <v...@o...pl>

    Tłumacz języka angielskiego i niemieckiego oraz redaktor wydawniczy podjmie
    współpracę z biurami tłumaczeń lub wydawnictwami na bardzo atrakcyjnych warunkach
    cenowych. Zainteresowanym przesyłam wykaz moich publikacji, które ukazały się
    dotychczas na rynku polskim, referencje, cv oraz moją szczegółową ofertę. Jestem
    zainteresowana pracą zdalną (przyjmowaniem zleceń - umowa o dzieło/zlecenie) bądź
    też stałą (na pół etatu) w Krakowie.

  • 2. Data: 2004-05-20 14:33:37
    Temat: Re: tłumacz pisemny
    Od: "Marta Knot" <m...@s...net.pl>

> [...]
    ofertę. Jestem zainteresowana pracą zdalną (przyjmowaniem zleceń - umowa o
    dzieło/zlecenie) bądź też stałą (na pół etatu) w Krakowie.

    Szanowni Państwo,
    Ukończyłam studia z zakresu filologii angielskiej oraz polskiej. Od dawna
    interesuję się tłumaczeniami. Temat ten był również tematem mojej pracy
    magisterskiej.
    Chciałabym tłumaczyć artykuły z języka angielskiego na polski. Pracuję w
    Ośrodku Języka Angielskiego &#8216;Progress New&#8217;, gdzie wykonuję tłumaczenia.
    Pracowałam również w firmie &#8222;Nowbud&#8221; jako tłumacz.
    Jeśli byliby Państwo zainteresowani współpracą, chętnie dostarczę bliższych
    informacji.
    Z poważaniem,
    Marta Knot,
    m...@s...net.pl