PracaGrupypl.praca.szukana › praca biurowa [wawa]

  • 1. Data: 2003-09-18 21:07:13
    Temat: praca biurowa [wawa]
    Od: "Argon" <a...@a...net>

    Podejme sie wszelkiego rodzaju pracy biurowej, mam 20 lat i 2 grupe
    inwalidzka. Z zawodu jestem Technikiem Obslugi Turystycznej.
    Posiadam umiejetnosc bezwzrokowego pisania oraz znajomosc pakietu MS Office
    (Word, Excel, PowerPoint), a takze wszelkiego rodzaju aplikacji
    internetowych (mam stale lacze internetowe w domu). Zajalem 4 miejsce (174
    uderzenia na minute) w ogolnopolskim konkursie audiotypii (pisanie ze
    sluchu). Z gory dziekuje za wszelkie oferty pracy.