PracaGrupypl.praca.szukana › poszukuję pracy -helpdesk,serwis,konsulting, w Poznaniu

  • 1. Data: 2003-09-11 08:55:22
    Temat: poszukuję pracy -helpdesk,serwis,konsulting, w Poznaniu
    Od: pawel C <i...@p...onet.pl>

    Skończyłem studia na Politechnice Koszalińskiej Informatykę jako
    magister inżynier -Inżynierskie Zastosowania Komputerów w 2002
    roku.posiadam rok stażu jako opiekun sali komputerowej.
    Obecnie jestem na etapie pisania pracy doktorskiej co w przyszłości
    zaowocuje tytułem doktora co nie tylko mnie ucieszy ale także
    pracodawcę u którego będę zatrudniony.
    Znajomość w stopniu dobrym lub bardzo dobrym :
    systemy operacyjne -- win 9x-Xp,linux(mandrake,red hat,slackware),Beos
    obróbka dźwiękowa,grafika -- (adobe premiere,ulead media studio,edit
    studio,gold wave,cool edit,divx,kompresja,kodowanie)
    programy techniczne -podstawy (solid edge,edge
    cam,autocad,mechanical,matlab)
    sieci,serwis
    Praca najlepiej na stanowisku helpdesk,administrator,inżynier ds wdrożeń
    prawo jazdy kat.B