PracaGrupypl.praca.szukana › ****[network.administrator] linux freebsd Warszawa **********

  • 1. Data: 2003-07-01 23:19:28
    Temat: ****[network.administrator] linux freebsd Warszawa **********
    Od: "Administrator LINUX/UNIX " <l...@N...gazeta.pl>

    Z miłą chęcią podejme się dodatkowej pracy jako administrator sieci/systemu
    linux/unix
    (praca na część etatu, umowe o dzieło, zlecenie, itp.). Mam 19 lat, mieszkam
    w Warszawie, moje umiejętności to:

    - instalacja/administracja/konfiguracja serwerów:
    -- dostępowych do internetu (gateway)
    -- pocztowych (SMTP/POP3/IMAP, własna poczta e-mail)
    -- DNS, zarządzanie własnymi domenami
    -- serwery plików (FTP/SAMBA)
    -- serwery WWW
    -- W3CACHE (WEB PROXY)
    - konfiguracja/instalacja sieci komputerowych
    (pomoc w wyborze dostawcy usług internetowego, sprawy techniczne, itp)

    Jestem otwarty na wszelkie propozycje pracy związane z
    konfiguracją,administracją sieciami komputerowymi,
    serwerami, i tym podobnymi obowiązakmi. Posiadam doświadczenie, opiekuje się
    kilkoma serwerami.

    Mój e-mail: l...@o...pl