PracaGrupypl.praca.szukana › kierowca warszawa

  • 1. Data: 2005-02-18 15:00:40
    Temat: kierowca warszawa
    Od: "BartekŚliwiński" <s...@o...pl>

    Witam szanownych pracodawców.
    Jestem zaocznym studentem politologii w Warszawie.
    Wiadomo studia zaoczne kosztują.I to nie mało.
    Z wielkim zapałem i chęcią podejmę pracę kierowcy.
    Prawo jazdy kat.B daje mi możliwość wykonywania tego typu zajęcia
    Nie bez znaczenia będzie całkiem przyzwoita znajomość topografii Warszawy
    oraz całego kraju jeśli zajdzie taka potrzeba.
    Dyspozycyjność: cały tydzień a jak trzeba będzie to i weekend też dam radę
    jakoś "urwać".

    Troszkę doświadczenia już nabrałem: prawo jazdy od 2001r.
    Poszczycićsię mogę nieskromnie bezszkodową jazdą przez te 4 lata.
    Jeśli zajdzie potrzeba użycia języka obcego to z angielskim problemu być nie
    powinno a raczej nie bedzie napewno.

    Z chęcią przyjmę każdą pracę w takim charakterze.

    Kontakt
    Tel.kom 0 501 271 925
    nr.GG 4889260
    i mail jak w adresie ,ale przypomnę : s...@o...pl