PracaGrupypl.praca.szukana › grafik www/dtp - 2 lata doswiadczenia zawodowego - Warszawa

  • 1. Data: 2002-08-01 11:47:01
    Temat: grafik www/dtp - 2 lata doswiadczenia zawodowego - Warszawa
    Od: Dawid Chabior <d...@w...pl>

    Witam.

    Nazywam się Dawid Kordian Chabior;

    Jestem doświadczonym grafikiem z dwuletnim stażem zawodowym w
    firmie TP Internet na stanowisku starszego specjalisty.
    Grafikš param się łšcznie od pięciu lat i chciałbym poszerzać
    swoje swoje umiejętności oraz zdobywać nowe doświadczenia.
    Adresuję ten list do państwa ponieważ aktualnie szukam pracy, a
    wiem że ewentualna wspołpraca renomowanš firmš pozwoli mi w
    pełni się wykazać.

    Jeżeli twierdzš Państwo że jest Państwu potrzebny zdolny grafik,
    proponuję zapoznać się z moim dotychczasowym dorobkiem.
    Wiekszość moich prac znajduje się pod adresem http://www.wu.e-
    mania.pl.
    Znaleźć tam można także moje curriculum vitae oraz portfolio w
    postaci pliku PDF do pobrania.

    Uważam, że potrafię spełnić oczekiwania z państwa strony i
    dziękuję za poświęcenie czasu na przeczytanie tego listu i/lub
    ewentualne przesłanie go osobom zainteresowanym moimi
    umiejętnościami.

    pozdrawiam.
    Dawid Kordian Chabior
    e-mail: d...@w...pl