PracaGrupypl.praca.szukana › !!!! czekam na ciekawe ofery!!!!(małopolskie i nie tylko..)

  • 1. Data: 2003-03-08 19:05:59
    Temat: !!!! czekam na ciekawe ofery!!!!(małopolskie i nie tylko..)
    Od: "Artur Twardy" <a...@w...pl>

    List motywacyjny:

    Mój dotychczasowy przebieg pracy wyglądał następująco. Prace w
    Telekomunikacji Polskiej w Kaliszu zacząłem w 1994 roku. Na początku
    zajmowałem się instalacją oraz naprawą sieci miejskiej. Później przez krótki
    okres pracowałem w dziale zaopatrzenia w artykuły teletechniczne, dodatkowym
    zajęciem był udział w różnych komisjach kontroli wewnętrznej gdyż firma
    obdarzała mnie dużym zaufaniem.

    Następnym etapem i ostatnim w firmie była praca w dziale Utrzymania i
    zarządzania sieciami cyfrowymi SDH i PDH. Miałem nadzór nad wszystkimi
    urządzeniami teletransmisyjnymi w całym byłym województwie kaliskim, gdyż
    była to stacja nadrzędna. Pracowałem tam na urządzeniach firmy ALCATEL SDH
    1353SH oraz 1354 RM , SIEMENS SMA1/4c, SMA-4/16c Których prace nadzorował
    EMOS 5.0. Brałem Udział we wdrażaniu systemów dostępowych FASTLink firmy
    SIEMENS. Wszystkie te urządzenia nie tylko nadzorowałem ale też brałem
    czynny udział w ich rozbudowie i modernizacji. Firma wysłała mnie też na
    specjalistyczne szkolenia z zakresu utrzymania i nadzoru tych urządzeń co
    potrafię udokumentować gdyż każdy był zakończony certyfikatem.

    Praca w tym dziale wymagała sumienności i wielkiego zaangażowania któremu
    udawało mi się sprostać.

    Zawsze starałem się w pełni poświęcać powierzonym zadaniom co firma
    nagradzała wynagrodzeniem oraz powierzaniem mi coraz bardziej
    odpowiedzialnych zadań.

    Byłem pracownikiem nie nagannym i pełnym poświęceń który lubi to co robi,
    nie raz w pracy spędziłem 24h.

    Firmę i miejsce zamieszkania zmieniłem z przyczyn osobistych.

    Czekam na ciekawe propozycje!!!

    Mogę też za niewielkie pieniądze wykonać sieć LAN

    Prace gotowy jestem podjąć od zaraz i to nie koniecznie w zawodzie jestem w
    pełni dyspozycyjny.

    Z poważaniem:

    Artur Twardy

    Tel. 041 383 38 06