PracaGrupypl.praca.szukana › asystentka/sekretarka/analityk/praca biurowa -Poznań

  • 1. Data: 2004-05-17 10:43:31
    Temat: asystentka/sekretarka/analityk/praca biurowa -Poznań
    Od: Pawel C <i...@p...onet.pl>

    Poszukuję pracy na stanowisku asystenta biura,sekretarka,specjalista
    analityk lub pokrewne
    -Mam ukończone studia wyzsze z zakresu ekonomia ( zdany egzamin na
    bardzo dobry) i z zakresu informatyki (inż.)
    -Posiadam 1,5 roczny staz pracy jako analityk w duzej firmie, także
    półroczny staż w biurze podatkowym
    -znajomość języka- angielski - w stopniu komunikatywnym
    -obsługa komputera b.dobra ( zwłaszcza pakiet Office,systemy operacyjne
    (windows 9x-xp,Linux- w stopniu użytkownika ),programy ekonomiczne :
    subiekt,symfonia - w stopniu podstawowym ( aktualnie ucze sie ich)
    - wysoka kultura osobista ,nienaganna postawa,dobra organizacja pracy
    - prawo jazdy kat.B
    -chęć pracowania ,i realizowania celów

    Jeżeli Państwa moja pobieżna ocena mojej osoby zainteresowała proszę o
    kontakt:
    b...@o...pl
    lub
    b...@w...pl