PracaGrupypl.praca.szukana › asystentka księgowości, pracownik administracyjno-biurowy, sekretarka (Warszawa)

  • 1. Data: 2002-01-28 09:16:34
    Temat: asystentka księgowości, pracownik administracyjno-biurowy, sekretarka (Warszawa)
    Od: <m...@p...onet.pl>

    Szanowni Państwo!

    Szukam pracy na stanowisku: asystentka księgowości lub pracownik
    administracyjno-biurowy,sekretarka.
    Stanowisko jakie chciałbym zajmować całkowicie odpowiada moim zainteresowaniom
    i jest związana z moim wykształceniem.
    Ukończyłam 3-letnie studia na Politechnice Warszawskiej i uzyskałam
    tytuł licencjata ekonomii.
    W kwietniu 2001 ukończyłam Kurs Samodzielnych księgowych Bilansistów,
    organizowany przez Stowarzyszenie Księgowych w Polsce (SKwP) z wynikiem bardzo
    dobrym.
    Pracowałam w firmie komputerowej NEUTRON-IT Sp. z o.o.
    od 01.06.2001-17.01.2002 i zajmowałam stanowisko: asystentki księgowości, do
    moich zadań należało m.in.:
    - wykonywanie prac administracyjno-biurowych
    - organizacja spotkań, obsługa sekretariatu: odbieranie telefonów, maili itd.,
    - sporządzanie i redagowanie wszelakiej dokumentacji: umów, oświadczeń,
    formularzy itp.
    - w zakres obowiązków związanych z księgowością wchodziła: dekretacja i
    fakturowanie dokumentów firmy, naliczanie płac, sporządzanie raportów kasowych,
    wystawianie i przyjmowanie faktur itp.
    Robiłam to solidnie i staranne z wielkim wkładem i zaangażowaniem osobistym.
    Jestem osoba ambitną , pragnę rozwijać i poszerzać swoje umiejętności.
    Cechuje mnie konsekwencja w działaniu i odpowiedzialność wobec pracy i
    zajmowanego stanowiska.
    Moja zaletą jest zdolność szybkiego uczenia się i otwartość na
    wszelkiego rodzaju propozycje. Jestem osobą, która wyznacza sobie konkretne
    cele, ale potrafi je dostosować do celów zespołu.
    Moim dodatkowym atutem jest nienaganna znajomość przepisów : Kodeksu Pracy,
    Ustawy o Rachunkowości, Przepisów Podatkowych.
    Bardzo dobrze obsługuję komputer i sprzęt biurowy. Znam również obsługę
    programów księgowych: Symfonia i Płatnik.
    Mam nadzieję, że zainteresuje Państwa swoją osobą i będę miała przyjemność
    spotkania się z Państwem na rozmowie kwalifikacyjnej.

    P.S. Pelne CV na zyczenie.

    Kontakt:
    email:m...@d...pl
    tel:600-429-650