PracaGrupypl.praca.szukana › Zarób na swoje wydatki - 100%^ wiarygodności

  • 1. Data: 2002-04-23 22:15:36
    Temat: Zarób na swoje wydatki - 100%^ wiarygodności
    Od: <m...@p...onet.pl>

    pl.ogloszenia.rozne

    &laquo; poprzedni aktualny wątek / lista wątków nastepny &raquo;

    &laquo; poprzedni artykuł następny artykuł &raquo;

    Zarób na swoje wydatki - 100 % wiarygodności

    Rewelacyjna forma zarobku w Internecie. Firma INETCASH płaci za używanie ich
    programu do reklam ( banerów ). Zarobki są w Euro wysyłane w czekach.
    Ja tak zarobiłem już 87 Euro w ciągu miesiąca.
    http://www.intercash.de
    Więcej szczegółów zamieściłem na http://eazymoney.w.interia.pl
    Rejestracja jest co prawda po niemiecku ale na tej stronie jest wyjaśniony
    formularz rejestracyjny gdybyś miał jakieś problemy to zawsze możesz się do
    mnie zwrócić. Zaręczam że warto się zarejestrować. Naprewdę się opłaca wiedząc
    że 1Euro = 3,5 złotego.
    Gotowy link do zapisu
    http://www.inetcash.de/redir.cgi?ref=168528

    Jeśli nie skorzystasz z mojej oferty to prześlij tą wiadomość do innych, by i
    oni mogli się z nią zapoznać. Dlaczego tylko Niemcy mogą łatwo zarabiać.

    W razie gdybyś miał problemy z zapisaniem się lub chciałbyś zsięgnąć więcej
    informacji to daj znać

    Pracę tą mogą wykonywać nawet osoby niepełnoletnie