PracaGrupypl.praca.szukana › [Wykonam] Skrypty, programy, aplikacje PHP

  • 1. Data: 2011-07-12 02:29:38
    Temat: [Wykonam] Skrypty, programy, aplikacje PHP
    Od: Łukasz N. <d...@g...com>

    Witam!

    Strony internetowe tworzę od 1997 roku. W języku PHP piszę od roku
    1999. Ciągle jestem na bieżąco, ciągle staram się rozwijać.

    Piszę kod czytelny i dobrze udokumentowany. Programowanie jest jedną z
    moich pasji a nie tylko sposobem zarabiania na chleb z masłem. Umiem
    dużo, a jeżeli czegoś nie umiem, to uczę się szybko i wydajnie, lubię
    wyzwania. Mam rozległe doświadczenia, od prostych stron WWW po duże
    aplikacje sieciowe.

    Zazwyczaj w tym miejscu powinienem napisać: szybko, tanio i solidnie.

    Mogę napisać: terminowo i solidnie. Ceny adekwatne do zamówienia, nie
    jestem dorabiającym studentem, choć pamiętam te lata :)

    Piszę na umowę zlecenie, o dzieło oraz umowę o pracę. Proszę o poważne
    oferty, sam również bardzo poważnie traktuję swoich klientów.

    Kontakt: d...@g...com, odpowiem na wszystkie pytania.

    PS: czas odpowiedzi na maila, w najgorszym razie może wynieść 36
    godzin, jako że pracuję na etat i służby miewam 24 godzinne.
    Oczywiście ustalając termin zakończenia prac, uwzględniam swój grafik.