PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Wrocław => Specjalista ds. hurtowni danych <=

  • 1. Data: 2015-09-10 10:00:23
    Temat: Wrocław => Specjalista ds. hurtowni danych <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <P...@T...PL>

    Dla naszego Klienta, dużej firmy telekomunikacyjnej, poszukujemy
    obecnie osoby na stanowisku:

    *****
    ***** Specjalista ds. hurtowni danych
    *****
    ***** miejsce pracy: Wrocław
    *****

    ***** Realizowane zadania:

    * Modelowanie danych, testowanie oraz wdrażanie nowoczesnych
    rozwiązań BI
    * Wsparcie członków zespołu wiedzą techniczną i biznesową z
    zakresu BI
    * Tworzenie, modyfikacja i optymalizacja procesów przetwarzania
    danych
    * Integracja danych zewnętrznych i wewnętrznych

    ***** Nasze wymagania:

    * Minimum 2 lata doświadczenia w SQL - T-SQL lub PL/SQL - SQL Server
    * Doświadczenie w projektach zw. z relacyjnymi bazami danych oraz
    Business Intelligence
    * Znajomość narzędzi MS SSIS, MS SSRS, MS SSAS
    * Wiedza z zakresu projektowania i optymalizacji baz danych

    ***** Firma oferuje:

    * Atrakcyjne wynagrodzenie
    * Ciekawe projekty
    * Możliwość rozwoju

    => => => Aplikuj tu: => => =>
    *****
    => => https://TeamQuest.pl/praca/10270-f41807a08e4a3149d8d
    66a13e1.nntp
    *****

    następującej treści:

    osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku t.j. Dz.U. z 2014 r., poz.
    1182). Jednocześnie wyrażam zgodę na udostępnienie moich
    danych osobowych potencjalnym pracodawcom.

    do wiadomości TeamQuest Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697
    Warszawa Al. Jerozolimskie 49 lok. 29 do celów rekrutacji
    Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697 Warszawa Al.
    Jerozolimskie 49 lok. 29 oraz że moje dane mogą zostać
    przekazane potencjalnym pracodawcom oraz, że mam prawo dostępu
    do treści swoich danych, prawo ich poprawiania, prawo sprzeciwu
    wobec ich przetwarzania w wyżej opisanym celu oraz wobec
    przekazywania danych innym podmiotom, a także prawo zażądania
    zaprzestania przetwarzania moich danych osobowych ze względu na
    moją szczególną sytuację. Podanie danych jest dobrowolne.
    Pozostałe oferty:
    https://teamquest.pl/aktualne-oferty-pracy.html

    ID=000059d153e1d6071092e150e40897c9