PracaGrupypl.praca.szukana › [Wrocław] Programista z doświadczeniem szuka pracy

  • 1. Data: 2011-06-30 18:48:09
    Temat: [Wrocław] Programista z doświadczeniem szuka pracy
    Od: Mikarus <m...@g...pl>

    Programista (aktualnie głównie PHP) z sześcioletnim doświadczeniem
    "etatowym" i dziesięcioletnim ogólnie komercyjnym szuka pracy w innym
    języku :)

    Najchętniej Java w wykorzystaniach www, posiadam już kilka
    zrealizowanych w projektów JSE + Swing a od jakiegoś czasu uczę się
    intensywnie Spring Framework + Hibernate i jestem zauroczony (że ktoś w
    javie zaadoptował mojego frameworka z PHP :).

    Znam często wykorzystywane wzorce projektowe (i nie tylko z definicji a
    praktyki), zasady optymalizacji oprogramowania oraz baz danych a także
    pisania go w taki sposób aby byle SQL INJECTION czy inny XSS mu krzywdy
    nie zrobiły. Wiem czym jest cache i jak się to je (zarówno first jak i
    second level,trzymany w bazie danych, memcache a ostatnio i ehcache).

    W czasie zbierania mojego doświadczenia zawodowego miałem okazję
    pracować korzystając z:

    php (4/5)
    java,c#,delphi
    mysql,postgresql,mssql,sqlite
    html (przygotowywanie stron z dostarczonych grafik), css
    javascript (prototype, script.aculo.us)

    jako, że oprogramowanie które piszę jest uruchamiane na różnych
    serwerach wypada co nieco o nich wiedzieć i tak też administruję
    Linuksami (Pld, Debian, Ubuntu). Zdarzyło mi się konfigurować już chyba
    każdą podstawową usługę od apache'a po jabbera.

    Na początku pisałem przede wszystkim oprogramowanie intranetowe dla
    klienta korporacyjnego a także administrowałem serwerami na których
    chodziło i z tego co wiem, przynajmniej część z tego stworzonego w 2005
    kodu wciąż działa.

    Brałem udział w tworzeniu zaawansowanego systemu CMS (i uruchomiłem na
    nim kilkanaście małych i dużych stron), rozwijałem jeden z
    najpopularniejszych serwisów rajdowych w Polsce i jak zwykle
    administrowałem serwerami.

    Następnie rozwijałem horyzonty w branży e-commerce pracując nad
    skomplikowanymi sklepami internetowymi, platformami b2b oraz wychodząc
    poza miarkę integrując je z systemami ERP.

    Mówię i piszę (zwłaszcza ze spellcheckiem :) a także czytam i rozumiem
    po angielsku, coś tam wyłapię po niemiecku ale dopiero gdyby moje życie
    od tego zależało.

    Moje studia informatyczne niestety zostały przerwane na trzecim roku, a
    jakoś wciąż nie mogę znaleźć czasu by na nie wrócić, ale zajęcia z c++,
    projektowania oprogramowania i JAVY zdążyłem przelecieć.

    Aktualnie w ramach akcji "nowy start" chcę zmienić "dział" czyli w tym
    wypadku język. Najbardziej jak już wspomniałem interesuje mnie Java
    (zwłaszcza w zastosowaniach Web), ale i C# wydaje się interesujący
    (używałem go ostatnio w połączeniu z COM i MSSQL). Mogę też programować
    dalej w PHP pod warunkiem częstego łączenia z innymi technologami i
    robienia rzeczy typu "technik,murarz,akrobata".

    Oczywiście zainteresowanym mogę przedstawić dużo konkretów, tak więc
    zachęcam do kontaktu pod adresem: m...@g...pl