PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Wrocław => Programista JAVA (JEE lub Spring i Struts) <=

  • 1. Data: 2015-10-24 09:16:31
    Temat: Wrocław => Programista JAVA (JEE lub Spring i Struts) <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <P...@T...PL>

    Dla naszego Klienta prężnie rozwijającej sie firmy z branży
    usługowej lidera w swojej dziedzinie, poszukujemy osobu na
    stanowisko:

    *****
    ***** Programista JAVA (JEE lub Spring i Struts)
    *****
    ***** miejsce pracy: Wrocław
    *****

    ***** Opis stanowiska:

    * tworzenie, rozwój i utrzymanie aplikacji i serwisów webowych

    ***** Od kandydata oczekujemy:

    * dobra znajomość języka JAVA
    * znajomość JEE lub Spring i Struts oraz Hibernate
    * znajomość relacyjnych baz danych oraz języka SQL (Oracle lub
    MySQL)
    * wyższe wykształcenie - informatyka lub kierunki pokrewne

    ***** Proponujemy:

    * po okresie próbnym podpisujemy umowę o pracę na czas
    nieokreślony
    * zapewniamy ubezpieczenie na życie oraz opiekę medyczną
    * zależy nam bardzo mocno na rozwoju pracowników - zapewniamy
    możliwość uczestnictwa w szkoleniach, konferencjach, zdobycia
    certyfikatów oraz dostęp do szerokiej bazy literatury
    technicznej
    * dofinansowujemy zajęcia sportowe (karta Multisport)
    * mamy sekcje koszykówki, piłki nożnej i siatkówki
    * firma wspiera nas w wielu eventach sportowych: jak maratony, bike
    maratony oraz biegi firmowe

    => => => Aplikuj tu: => => =>
    *****
    => => https://TeamQuest.pl/praca/12100-0b81c58ca6af94cc13e
    aac3384.nntp
    *****

    następującej treści:

    osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku t.j. Dz.U. z 2014 r., poz.
    1182). Jednocześnie wyrażam zgodę na udostępnienie moich
    danych osobowych potencjalnym pracodawcom.

    do wiadomości TeamQuest Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697
    Warszawa Al. Jerozolimskie 49 lok. 29 do celów rekrutacji
    Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697 Warszawa Al.
    Jerozolimskie 49 lok. 29 oraz że moje dane mogą zostać
    przekazane potencjalnym pracodawcom oraz, że mam prawo dostępu
    do treści swoich danych, prawo ich poprawiania, prawo sprzeciwu
    wobec ich przetwarzania w wyżej opisanym celu oraz wobec
    przekazywania danych innym podmiotom, a także prawo zażądania
    zaprzestania przetwarzania moich danych osobowych ze względu na
    moją szczególną sytuację. Podanie danych jest dobrowolne.
    Pozostałe oferty:
    https://teamquest.pl/aktualne-oferty-pracy.html

    ID=8940e7316eafb53a7e9fae9c99a956be