PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Wróblewo-Osiedle => Manager ds. rozwoju oprogramowania <=

  • 1. Data: 2022-08-11 09:45:06
    Temat: Wróblewo-Osiedle => Manager ds. rozwoju oprogramowania <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>

    Firma naszego Klienta powstała na skutek integracji kilku znaczących
    producentów warzyw. Posiadają wieloletnie doświadczenie
    agrotechniczne, a po­przez współpracę z ośrod­ka­mi
    nau­ko­wymi stale pogłębiają swoją wiedzę.

    *****
    ***** Manager ds. rozwoju oprogramowania
    *****

    ***** Twoje super zadania:

    * Bieżąca współpraca z interesariuszami wewnętrznymi (Key Users)
    w zakresie analizy potrzeb biznesowych;
    * Rekomendowanie optymalnych rozwiązań/kierunków rozwoju
    oprogramowania w oparciu o potrzeby interesariuszy wewnętrznych;
    * Koordynacja i nadzór nad pracami dostawców zewnętrznych i
    wewnętrznych (w tym Centralnego Działu IT);
    * Udział w projektach wdrożeniowych i optymalizacyjnych (m.in.
    wdrożenie nowego systemu MS Dynamics) oraz prowadzenie i nadzór
    nad projektami;
    * Współudział w budowie i nadzór nad realizacją planów
    rozwojowych w zakresie pozostałego oprogramowania biznesowego;
    * Koordynacja prac rozwojowych pomiędzy obszarami biznesowymi,
    rozstrzyganie i wspieranie decyzji dotyczących zagadnień
    międzyobszarowych;
    * Kontrola budżetu w zakresie wdrażanego oprogramowania i nadzór z
    ramienia Spółki nad budżetem związanym z utrzymaniem
    infrastruktury IT oraz telekomunikacyjnej oraz oprogramowania
    systemowego.

    ***** Wymagania:

    * Min. 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku (Koordynator
    projektów IT / Project Manager / IT Manager / Kierownik IT ds.
    oprogramowania / Analityk procesów biznesowych);
    * Doświadczenie we wdrożeniach/utrzymaniu systemów klasy ERP;
    * Doświadczenie w pracy w metodykach zwinnych (Agile, SCRUM);
    * Podstawowa znajomość notacji BPMN;
    * Znajomość narzędzi do zarządzania projektami: Azure DevOps,
    Jira, MS Project;
    * Bardzo dobre umiejętności w zakresie komunikacji;
    * Znajomość języka angielskiego na poziomie B2;
    * Prawo jazdy kat.B;
    * Duża samodzielność, odpowiedzialność oraz nastawienie na
    rozwiązywanie problemów;
    * Zdolność do precyzyjnego dokumentowania analiz i wniosków.

    ***** Dodatkowe atuty:

    * Doświadczenie w zakresie systemów klasy Business Intelligence
    (PowerBI, Tableau, Qlik)
    * Znajomość systemów ERP Microsoft (AX, D365) lub Comarch XL

    ***** Oferujemy:

    * Umowa o pracę lub kontrakt B2B (stała kwota miesięczna, urlop);
    * Elastyczny czas pracy;
    * Pełne wsparcie w podnoszeniu kwalifikacji zawodowych (w tym dostęp
    do autoryzowanych szkoleń);
    * Dofinansowanie nauki języka angielskiego;
    * Możliwość rozwoju w związku z prowadzonym wdrożeniem nowego
    systemu ERP (Microsoft Dynamics365 Finance&Operations);
    * Ubezpieczenie grupowe, dofinansowanie do karty Multisport, opieka
    medyczna;
    * Narzędzia pracy: telefon, laptop.

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>