PracaGrupypl.praca.oferowana › Wordpress developer

  • 1. Data: 2012-01-13 10:30:59
    Temat: Wordpress developer
    Od: The Dickiebirds Web Studio <p...@g...com>

    Dickiebirds Web Studio poszukuje osoby do przygotowywania szablonów do
    Wordpress-a. Dostarczamy kod HTML/CSS, a Twoim zadaniem jest
    przygotowanie szablonu Wordpress według dostarczonego briefu. Praca na
    zasadzie współpracy/outsourcing-u. Rozliczenie: umowa o dzieło, umowa
    zlecenie, faktura VAT, rachunek.

    Oferujemy:

    - wynagrodzenie 8GPB za godzinę pracy;
    - dowolne godziny pracy;
    - możliwości rozwoju (część projektów realizujemy z wykorzystaniem
    HTML 5 i CSS 3);
    - oferujemy również pracę w młodym, dynamicznym i międzynarodowym
    zespole, pracę przy realizacji nowoczesnych, międzynarodowych
    projektów, świetną atmosferę pracy i inne tego typy pierdoły, które
    przyszli pracodawcy tak lubią tu zamieszczać ;-)

    Teraz o naszych wymaganiach:

    - umiejętność przygotowywania szablonów dla Wordpress-a - to jest
    podstawa, jeśli tego nie potrafisz nie pisz do nas;
    - wiedza na temat przygotowywania pluginów i widgetów dla Wordpress-a;
    - znajomość PHP na potrzeby tworzenia szablonów - ale to chyba jasne?
    - podstawowa znajomość HTML/CSS;
    - komunikacyjna znajomość języka angielskiego - mamy siedzibę w UK,
    project manager nie gada po "ludzku" (czytaj "polsku"), więc dobrze by
    było, żebyśmy się mogli jakoś dogadać;
    - terminowość - żebyśmy nie musieli przed klientem "oczami
    świecić" ;-)
    - pełna dostępność przez 8h 2-3 dni w tygodniu, lub 4h 5dni w
    tygodniu.

    Te 2-3 dni w tygodniu to jest podstawa dla nas - chodzi o twoją
    dostępność. Czyli - mam jakieś zadanie, piszę do ciebie i wiem, że
    będziesz mógł się tym zająć. Wszelkie zadania są rozliczane godzinowo,
    czyli te 2-3 dni w tygodniu to de facto jakieś 80 godzin miesięcznie.
    I to jest twoja podstawa, czas za jaki zapłacimy niezależnie od tego
    czy będziesz miał na tyle pracy, czy nie. Oczywiście jeśli w miesiącu
    poświęciłbyś więcej czasu niż te 80 godzin, każda godzina ponad plan,
    będzie płatna dodatkowo.

    Kogo NIE szukamy:
    - koderów html/css
    - programistów java, c++, c# itp.
    - stażystów
    - grafików
    - osób, które zrobią "wszystko" za 50PLN

    Proszę TYLKO o poważne oferty. Nie interesują mnie listy motywacyjne,
    proszę tylko o listę zrealizowanych projektów i jakiś przykładowy kod.
    Oferty proszę przesyłać na adres: w...@d...com