PracaGrupypl.praca.szukana › Warszawa/ student informatyki

  • 1. Data: 2002-01-07 22:47:20
    Temat: Warszawa/ student informatyki
    Od: "mar" <d...@g...pl>

    Posiadam 2 letnie doświadczenie w serwisowaniu komputerów oraz administarcji
    Windows NT.

    Skonczyłem 2 letnie studium informatycze o specjalności Administarcje sieci
    komputerowych, obecnie studiuje w Wyższej Szkole Informatyki na kierunku
    Zarządzanie zasobami informacyjnymi.

    Znajomość: Windows NT, Windows 2000, Linux, pakiet Office,

    Zainteresowanym przesle CV

  • 2. Data: 2002-01-09 07:12:39
    Temat: Re: Warszawa/ student informatyki
    Od: "Hubert" <h...@g...pl>