eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.oferowana › Warszawa - rejestracja telefonicznych zgloszen do działu IT
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2008-11-27 13:36:27
    Temat: Warszawa - rejestracja telefonicznych zgloszen do działu IT
    Od: Chandney <m...@c...com.pl>

    Miejsce pracy: Warszawa, w poblizu Galerii Mokotow

    Czas pracy: od poniedzialku do piatku 8:30-17:00 (pelny wymiar czasu
    pracy)

    Forma zatrudnienia: Umowa o prace lub inna forma do uzgodnienia.

    Nazwa stanowiska: Operator Call Center zgloszen do dzialu IT (kobieta
    lub mezczyzna)
    Zakres obowiazkow, cele:
    - Osoba pierwszego kontaktu z dzialem IT
    - Odbieranie zgloszen od uzytkownikow (telefonicznie, e-mail)
    - Zapis i zarzadzanie wnioskami serwisowymi
    - Sledzenie wnioskow uzytkownikow az do rozwiazania (weryfikacja z
    uzytkownikiem, zamkniecie)
    - Poprawa satysfakcji uzytkownika
    - Informowanie uzytkownika o stanie i priorytecie jego zgloszenia
    - Przekazanie problemu do odpowiednych pracownikow dzialu
    - Raporty dla kierownictwa

    Wymagania:
    - Komunikatywnosc i dobry kontakt z uzytkownikami (ustnie i pisemnie)
    - Dobra organizacja
    - Angielski (w mowie i w pismie)

    Mile widziane:
    - Doswiadczenie na podobnym stanowisku
    - Wiedza IT / MS Windows / MS Office

    W przypadku zainteresowania prosimy o nadsylanie CV na adres:
    p...@c...com.pl

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1