PracaGrupypl.praca.szukana › Warszawa, asystentka lub dzial logistyki, angielski, od zaraz !

  • 1. Data: 2003-09-25 11:02:53
    Temat: Warszawa, asystentka lub dzial logistyki, angielski, od zaraz !
    Od: "Ola" <o...@p...onet.pl>

    Jestem dziewczyną ambitną, komunikatywną, obowiązkową, punktualną, dobrze
    zorganizowaną. Dobrze mi się pracuje zarówno samodzielnie jak i w zespole.

    Znam biegle angielski. Mam prawo jazdy. Nie palę.

    Pracowałam jako recepcjonistka + prace administracyjne, jak nadzór nad
    firmowymi komórkami i samochodami. Częściowo byłam aystentką Dyrektora
    (obcokrajowca)

    Pracowałam również jako asystentka ds logistyki w dużej fiirmie
    produkcyjnej.

    Poszukuje pracy w Warszawie lub okolicach.

    Zainteresowanych moim CV proszę o kontakt.

    o...@p...onet.pl