PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Warszawa => Team Leader zespołu Android <=

  • 1. Data: 2016-03-08 09:35:02
    Temat: Warszawa => Team Leader zespołu Android <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <P...@T...PL>

    Dla naszego Klienta - jednej z największych grup finansowych na
    polskim rynku, poszukujmy osób na stanowisko:

    *****
    ***** Team Leader zespołu Android
    *****

    ***** Twoje zadania:

    * Nadzorowanie zespołu programistów oraz pełnienie funkcji lidera
    technologicznego dla platformy Android
    * Wspieranie i rozwój aplikacji Android oraz odpowiedzialność za
    aplikacje androidowe
    * Rozwiązywanie złożonych zadań i problemów związanych z
    tworzeniem oprogramowania
    * Projektowanie architektury nowych funkcjonalności na platformie
    Android oraz tworzenie rozwiązań zgodnie z najnowszymi trendami
    technologicznymi oraz UI/UX
    * Implementacja najlepszych praktyk dla rozwoju natywnych aplikacji
    * Dbałość o wysoką jakość kodu
    * Zarządzanie projektami, które są realizowane przez zespół oraz
    monitorowanie postępu ich realizacji
    * Zbieranie i uzgadnianie wymagań z użytkownikami biznesowymi
    * Bezpośrednia współpraca z klientem wewnętrznym

    ***** Oczekiwania:

    * Wykształcenie wyższe o profilu technicznych: informatyka
    * Oczekiwane 3 letnie doświadczenie w programowaniu, w tym 2 lata na
    platformę Android
    * Preferowane 2 letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem
    programistów
    * Doświadczenie w bezpośredniej współpracy z Klientem
    * Doświadczenie w implementacji testowej architektury aplikacji
    Android oraz w pisaniu testów jednostkowych
    * Znajomość: Android Studio/Gradle/GIT
    * Bardzo dobra znajomość SDK androidowego: GCM, LBS, AccountManager,
    Synchronization, Services, Fragments, ContentProviders, Adapters,
    BroadcastsReceivers
    * Znajomość inżynierii oprogramowania z zakresu metodyk
    przygotowania specyfikacji funkcjonalnych systemów i architektur
    * Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną
    komunikację oraz pisanie i czytanie dokumentacji
    * Umiejętność pracy w zespole, w tym skutecznie komunikowanie się
    i zdolność rozwiązywania problemów pod presją czasu
    * Odpowiedzialność, zaangażowanie oraz nastawienie na realizację
    celu

    ***** Dodatkowe atuty:

    * Znajomość baz danych np. MSSQL
    * Znajomość technologii WCF, C#, Continous Integration
    * Znajomość metodyk Agile (SCRUM)
    * Posiadanie własnych aplikacji w GooglePlay

    ***** Proponujemy:

    * Pracę nad wyznaczającymi standardy rynkowe aplikacjami mobilnymi
    * Zatrudnienie w ramach umowy o pracę w renomowanej instytucji
    finansowej
    * Możliwość rozwoju w organizacji o wysokich standardach
    korporacyjnych
    * Dostęp do najnowszych technologii IT
    * Atrakcyjny pakiet socjalny
    * Prywatną opiekę medyczną

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=1603
    => => =>

    następującej treści:

    osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku t.j. Dz.U. z 2014 r., poz.
    1182). Jednocześnie wyrażam zgodę na udostępnienie moich
    danych osobowych potencjalnym pracodawcom.

    do wiadomości TeamQuest Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697
    Warszawa Al. Jerozolimskie 49 lok. 29 do celów rekrutacji
    Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697 Warszawa Al.
    Jerozolimskie 49 lok. 29 oraz że moje dane mogą zostać
    przekazane potencjalnym pracodawcom oraz, że mam prawo dostępu
    do treści swoich danych, prawo ich poprawiania, prawo sprzeciwu
    wobec ich przetwarzania w wyżej opisanym celu oraz wobec
    przekazywania danych innym podmiotom, a także prawo zażądania
    zaprzestania przetwarzania moich danych osobowych ze względu na
    moją szczególną sytuację. Podanie danych jest dobrowolne.
    Pozostałe oferty:
    https://teamquest.pl/aktualne-oferty-pracy

    ID=36dd69c40e3770c460383d2b2814b2ca