PracaGrupypl.praca.oferowana › Warszawa => Team Leader / Szef oddziału <=

  • 1. Data: 2015-06-23 13:07:48
    Temat: Warszawa => Team Leader / Szef oddziału <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <P...@T...PL>

    Dla naszego Klienta, prężnie rozwijającej się firmy
    dostarczającej systemy ERP, szukamy osoby na stanowisko:

    *****
    ***** Team Leader / Szef oddziału
    *****
    ***** miejsce pracy: Warszawa
    *****

    ***** Realizowane zadania:

    Do zadań osoby zatrudnionej na w/w stanowisku należało będzie
    stworzenie własnego oddziału firmy w Warszawie lub w innym
    mieście znajdującym się nie dalej niż 200 km od Warszawy, a
    takźe:
    * Zarządzanie bieżąca pracą zespołu programistycznego
    * Planowanie pracy programistów
    * Kontrola jakości wyprodukowanego kodu oraz testów jednostkowych
    * Odpowiedzialność za jakość i terminowość wykonywanych prac
    * Zarządzanie motywacją i kompetencjami w zespole
    * Udział w projektowaniu systemu
    * Szkolenie nowych członków w zespole
    * Rozwój narzędzi i procedur w dziale programistycznym
    * Współpraca z:
    ** Menadżerami projektów: Planowanie harmonogramu prac
    ** Architekatami: projektowanie systemu
    ** Specjalistami dziedzinowymi: gromadzenie wymagań
    specjalistycznych, np. księgowość, kadry, integracja z
    urządzeniami zewnętrznymi
    ** Działem kadr/rekrutacji - rozwój zespołu

    ***** Od kandydata oczekujemy:

    * Wymagane doświadczenie w zarządzaniu zespołem (min. 2-osobowym)
    * Min. 2 lata doświadczenia w IT
    * Predyspozycje do kierowania zespołem
    * Duże umiejętności społeczne
    * Umiejętność myślenia analitycznego

    ***** Mile widziane:

    * doświadczenie na stanowisku programisty lub w systemach
    zarządzania (ERP, CRM itd.)
    * znajomość języka Python

    ***** Oferujemy:

    * Atrakcyjne wynagrodzenie w zależności od posiadanego
    doświadczenia
    * Stabilne zatrudnienie
    * Samodzielność w działaniu
    * Udział w ciekawych projektach
    * Pracę w młodym i szybko rozwijającym się zespole
    * Możliwość rozwoju

    => => => Aplikuj tu: => => =>
    *****
    => => https://TeamQuest.pl/praca/5750-215887da50d9251d91c4
    caee6a0.nntp
    *****

    następującej treści:

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z
    ustawą o Ochronie Danych Osobowych z 29 sierpnia 1997r Dz. Ust.
    Nr 133 poz. 883.
    --
    Pozostałe oferty:
    https://teamquest.pl/aktualne-oferty-pracy.html