PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Warszawa => Specjalista d.s. wsparcia użytkowników (helpdesk) <=

  • 1. Data: 2016-10-29 10:25:02
    Temat: Warszawa => Specjalista d.s. wsparcia użytkowników (helpdesk) <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <P...@T...PL>

    dla swojego klienta, firmy zajmującej się obsługą informatyczną
    firm, poszukujemy obecnie osoby na stanowisko:

    *****
    ***** Specjalista d.s. wsparcia użytkowników (helpdesk)
    *****

    ***** Opis stanowiska:

    * Przyjmowanie zgłoszeń elektronicznych i telefonicznych od
    użytkowników
    * Diagnozowanie zgłoszonych incydentów oraz samodzielne
    rozwiązywanie problemów
    * Monitorowanie zgłoszeń zarejestrowanych w systemie HelpDesk
    * Tworzenie i aktualizacja dokumentacji technicznej z zakresu
    wykonywanych prac w systemie HelpDesk
    * Konfigurowanie drukarek oraz poczty.
    * Serwisowanie i zapewnianie poprawnego działania sprzętu i
    osprzętu komputerowego (w zakresie użytkowym, zlecanie napraw na
    zewnątrz)
    * Wsparcie dla systemów operacyjnych Microsoft,
    * Wsparcie dla oprogramowania oraz aplikacji (rozwiązywanie
    problemów związanych z działaniem i obsługą aplikacji typu MS
    Office, klient poczty, skaner, drukarka itp.)
    * Monitorowanie wszystkich zgłoszonych spraw technicznych oraz
    dbałość o ich rozwiązanie
    * Dbałość o przestrzeganie procedur w zakresie wsparcia IT
    * Odpowiedzialność za kontakt z użytkownikiem końcowym
    * Gotowość do świadczenia zdalnych dyżurów w domu (1 tydzień w
    miesiącu)

    ***** Od Kandydatów wymagamy:

    * Wysoka kultura osobista i wyczucie w kontaktach z klientami /
    użytkownikami
    * Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
    * Znajomość pakietu MS Office 2010/2013 oraz O36 w (tym MS Outlook)
    * Minimum 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku
    * Podstawowa znajomość zagadnień administracji serwerami Windows i
    usługi AD
    * Podstawowa znajomość z zakresu LAN/WAN
    * Gotowość do podnoszenia swoich kwalifikacji w kierunku
    administracji systemami IT

    ***** Dodatkowe atuty:

    * umiejętność rozwiązywania podstawowych problemów z zakresu
    sieci LAN/WAN oraz serwerów Microsoft

    ***** Proponujemy:

    * atrakcyjne wynagrodzenie
    * ciekawą pracę w młodym, dynamicznym zespole
    * możliwość rozwoju zawodowego

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=1610
    => => =>

    następującej treści:

    osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku t.j. Dz.U. z 2014 r., poz.
    1182). Jednocześnie wyrażam zgodę na udostępnienie moich
    danych osobowych potencjalnym pracodawcom.

    do wiadomości TeamQuest Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697
    Warszawa Al. Jerozolimskie 49 lok. 29 do celów rekrutacji
    Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697 Warszawa Al.
    Jerozolimskie 49 lok. 29 oraz że moje dane mogą zostać
    przekazane potencjalnym pracodawcom oraz, że mam prawo dostępu
    do treści swoich danych, prawo ich poprawiania, prawo sprzeciwu
    wobec ich przetwarzania w wyżej opisanym celu oraz wobec
    przekazywania danych innym podmiotom, a także prawo zażądania
    zaprzestania przetwarzania moich danych osobowych ze względu na
    moją szczególną sytuację. Podanie danych jest dobrowolne.
    Pozostałe oferty:
    https://teamquest.pl/aktualne-oferty-pracy

    ID=56621e90638009f68de7eccf1282fd85