PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Warszawa => Senior Business Systems Analyst <=

  • 1. Data: 2015-09-22 11:31:11
    Temat: Warszawa => Senior Business Systems Analyst <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <P...@T...PL>

    For our client, an international company, we are currently looking for
    the position:

    *****
    ***** Senior Business Systems Analyst
    *****
    ***** location: Warszawa
    *****

    ***** Job description:

    * Participate in the design, development, and support of internal
    web-based applications as well as third-party applications
    ** Bringing their experience to bear on the overall requirements
    and detailed design
    ** Leveraging existing systems and processes to ensure integration
    * Work closely with end-users and other ITS staff to resolve
    system-related issues rapidly and conclusively
    * Serve as an expert resource in the technologies underlying both
    current and future enterprise systems
    * Help with overall systems/data architecture development and
    integration issues

    ***** Desired skills & experience:

    * 3-5 years ASP.Net with C# experience. Specifically:
    ** Authoring web pages in C#.Net (ASP.Net)
    ** Standards-based web development (HTML, JavaScript, CSS, XML,
    XSLT, etc.)
    ** Related Microsoft technologies (e.g., MAPI, LDAP) a plus
    ** Microsoft SharePoint Services, AJAX, JQuery and Bootstrap
    experience a plus
    ** Experience developing, configuring and supporting IBM Data
    Explorer (Previously Vivisimo) a plus
    ** Professional services firm experience a plus
    * 3-5 years of SQL experience writing queries, stored procedures,
    triggers, views, etc.
    ** SQL Server Admin experience a plus
    ** SSAS/SSIS experience a plus
    * Bachelor's degree in computer science, computer engineering,
    electrical engineering, systems analysis or a related field of
    study, or equivalent training/experience
    * Strong communications (verbal & written) and interpersonal skills;
    able to work well in a team environment (including with outside
    resources)

    ***** Benefits offered:

    * Competitive salary
    * Attractive benefits package
    * Work in an international environment
    * Friendly work place

    => => => Aplikuj tu: => => =>
    *****
    => => https://TeamQuest.pl/praca/12250-02929028688377f83b6
    d162612.nntp
    *****

    następującej treści:

    osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku t.j. Dz.U. z 2014 r., poz.
    1182). Jednocześnie wyrażam zgodę na udostępnienie moich
    danych osobowych potencjalnym pracodawcom.

    do wiadomości TeamQuest Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697
    Warszawa Al. Jerozolimskie 49 lok. 29 do celów rekrutacji
    Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697 Warszawa Al.
    Jerozolimskie 49 lok. 29 oraz że moje dane mogą zostać
    przekazane potencjalnym pracodawcom oraz, że mam prawo dostępu
    do treści swoich danych, prawo ich poprawiania, prawo sprzeciwu
    wobec ich przetwarzania w wyżej opisanym celu oraz wobec
    przekazywania danych innym podmiotom, a także prawo zażądania
    zaprzestania przetwarzania moich danych osobowych ze względu na
    moją szczególną sytuację. Podanie danych jest dobrowolne.
    Pozostałe oferty:
    https://teamquest.pl/aktualne-oferty-pracy.html

    ID=8824b89b88e007940cf93f758be3dafa