PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Warszawa => Manager Zespołu Testowego <=

  • 1. Data: 2016-06-23 09:30:02
    Temat: Warszawa => Manager Zespołu Testowego <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <P...@T...PL>

    Dla naszego Klienta, dynamicznie rozwijającej się firmy kurierskiej,
    istniejącej na polskim rynku od wielu lat, szukamy osoby na
    stanowisko:

    *****
    ***** Manager Zespołu Testowego
    *****

    ***** Opis stanowiska:

    * Zarządzanie kilkuosobowym wewnętrznym zespołem testerów oraz
    outsourcing usług wewnątrz grupy kapitałowej
    * Ścisła współpraca z Project Managerami, QA Managerami, Product
    Ownerami oraz zespołami programistycznymi
    * Projektowanie strategii i planów testów w tym scenariuszy
    testowych, harmonogram, ról i obowiązków, procedur śledzenia
    defektów
    * Koordynowanie wykonania planu testów z zespołami w rozproszonych
    geograficznie lokalizacjach w Europie
    * Regularne raportowanie do Działu Zarządzania Projektami
    * Zarządzanie efektywną komunikacją z wewnętrznym klientem
    biznesowym
    * Zarządzanie współpracą z zewnętrznymi dostawcami usług
    * Budowanie strategii planowania testów i testowania aplikacji dla
    klienta wewnętrznego biznesowego

    ***** Od Kandydata oczekujemy:

    * Minimum 3-letnie doświadczenie w testowaniu oprogramowania
    * Minimum 1 rok doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
    * Pasja do teorii testowania oprogramowania z uwzględnieniem potrzeb
    biznesowych
    * Doświadczenie w testach funkcjonalnych i niefunkcjonalnych
    * Odpowiedzialność za proces zaprojektowania i wykonania scenariuszy
    testowych
    * Praktyczna znajomość takich narzędzi jak: JIRA, Bugzilla czy
    Mantis
    * Swobodna komunikacja w języku angielskim
    * Gotowość do wyjazdów służbowych po Europie (około 10% czasu)
    * Umiejętność samodzielnej organizacji pracy
    * Umiejętność spojrzenia na projekt z perspektywy biznesowej
    * Doświadczenie w zarządzaniu średniej wielkości i małymi
    zespołami projektowymi
    * Umiejętność pracy w zespole

    ***** Dodatkowe atuty:

    * Doświadczenie w automatyzacji testów
    * Posiadanie certyfikatów metodologii testowania

    ***** Proponujemy:

    * Atrakcyjne wynagrodzenie
    * Atrakcyjny pakiet benefitowy
    * Udział w projektach dla bardzo szybko rozwijającej się branży
    * Realne możliwości rozwoju zawodowego
    * Pracą w miłej atmosferze

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=1606
    => => =>

    następującej treści:

    osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku t.j. Dz.U. z 2014 r., poz.
    1182). Jednocześnie wyrażam zgodę na udostępnienie moich
    danych osobowych potencjalnym pracodawcom.

    do wiadomości TeamQuest Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697
    Warszawa Al. Jerozolimskie 49 lok. 29 do celów rekrutacji
    Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697 Warszawa Al.
    Jerozolimskie 49 lok. 29 oraz że moje dane mogą zostać
    przekazane potencjalnym pracodawcom oraz, że mam prawo dostępu
    do treści swoich danych, prawo ich poprawiania, prawo sprzeciwu
    wobec ich przetwarzania w wyżej opisanym celu oraz wobec
    przekazywania danych innym podmiotom, a także prawo zażądania
    zaprzestania przetwarzania moich danych osobowych ze względu na
    moją szczególną sytuację. Podanie danych jest dobrowolne.
    Pozostałe oferty:
    https://teamquest.pl/aktualne-oferty-pracy

    ID=c50a185c3e2ddd594c1705668bc523c2